|
|
|
|
Zamówienia publiczne 2013 (archiwum)
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu - Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Skarżysko Kościelne, ulica Olszynki
Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Skarżysko Kościelne, ulica Olszynki
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugskarzysko.bip.doc.pl
________________________________________
Skarżysko Kościelne: Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Skarżysko Kościelne, ulica Olszynki
Numer ogłoszenia: 165430 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne , ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Skarżysko Kościelne, ulica Olszynki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie przebudowy wodociągu kod CPV 45232142-9 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wodociągu w ul. Olszynki w Skarżysku Kościelnym i połączenie z istniejącym wodociągiem w ul. Kolonia. Długość projektowanego wodociągu 391,00mb. W zakresie projektu ujęto rozwiązania techniczne z dziedziny projektowania zewnętrznych sieci wodociągowych oraz przyłączy wodociągowych dla gospodarstw domowych. Projektowana trasa wodociągu na całej długości przebiegać będzie jednostronnie w pasie drogi. Szczegółowy zakres na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i projektu budowlanego przebudowy sieci wodociągowej w ul. Olszynki w Skarżysku Kościelnym, opracowanym przez projektanta Danutę Kozera. W zakresie robót drogowych kod CPV 45233140-2 Roboty drogowe: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa odcinka drogi gminnej długości 398,70 mb od krawędzi drogi powiatowej relacji Skarżysko Kościelne - Kierz Niedźwiedzi ul. Kolonia w miejscowości Skarżysko Kościelne. Roboty budowlane obejmować będą: - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, - wykonanie warstwy odsączającej, - wykonanie podbudowy tłuczniowej, - wykonanie warstwy wiążącej, - wykonanie warstwy ścieralnej, - ustawienie po stronie prawej krawężnika na ławie betonowej z oporem, - wykonanie po stronie prawej za krawężnikiem chodnika z kostki betonowej, - wykonanie pod drogą przepustów z murkami oporowymi, - wykonanie po stronie lewej zjazdów z kruszywa zamkniętego destruktem i skropionego emulsją i zasypanego grysem, - wykonanie po stronie lewej rowu gruntowego otwartego, - wykonanie spadków chodnika w kierunku jezdni, Szczegółowy zakres na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i projektu budowlanego rozbudowy drogi gminnej w ul. Olszynki w Skarżysku Kościelnym, opracowanym przez projektanta Wiktora Bzinkowskiego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.21.42-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2.Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3.Termin wniesienia wadium upływa dnia 13.05.2013r. o godz. 10:00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Udokumentowaniem należycie wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch robót budowlanych związanych z budową, przebudową dróg o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł każda (z podaniem ich rodzaju i wartości, daty miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone). UWAGA: W okresie 12 miesięcy od daty wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (tj. od dnia 20.02.2013r.), w zakresie dowodów dopuszcza się stosowanie dokumentów potwierdzających wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie wydanych na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ww. rozporządzenia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj.: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykazaniem, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 1.000.000,00 złotych tj. opłacona polisa ważna na dzień otwarcia ofert (wraz z potwierdzeniem dokonanych wpłat składek)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres, - zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, osób sprawujących nadzór inwestorski, osób wymienionych do kierowania robotami budowlanymi oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, - konieczności zmiany w przedmiocie zamówienia w szczególności zmiany wynikającej ze zmian w projekcie, o ile zmiana ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, - zmiany stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, urzędowa zmiana podatku VAT. W takim przypadku cena netto pozostanie bez zmian, zaś odpowiedniej zmianie ulegnie cena brutto. - przedłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku: a - wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których zakres i termin realizacji ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, b - wystąpienia zmiany w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o ile nie powoduje to zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, c - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy - utrzymujących się co najmniej 7 dni. W takim wypadku termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, d - wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wykonania umowy, e - wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego, f - wystąpienia innych przyczyny zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących czasową niemożliwością prowadzenia prac. W takim wypadku termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły przyczyny zewnętrzne, o których mowa w zdaniu poprzednim. - pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne - siedziba Zamawiającego, ul. Kościelna 2a pok. 118, 26-115 Skarżysko Kościelne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym, ul. Kościelna 2a, pok. 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data wprowadzenia: 2013-04-25 1241 Data upublicznienia: 2013-04-25 Art. czytany: 3101 razy
|
|
» Decyzja na realizację inwestycji drogowej zał nr 10 - rozmiar: 6010950 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Druki oświadczeń zał nr 2 - rozmiar: 28187 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Formularze kosztorysów ofertowych zał nr 4 - rozmiar: 11645 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Formularz ofertowy zał nr 1 - rozmiar: 57344 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - rozmiar: 37376 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Projekty budowlane zał nr 7 - rozmiar: 14096866 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Projekt umowy zał nr 3 - rozmiar: 319488 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Przedmiary robót zał nr 8 - rozmiar: 896290 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rozmiar: 421376 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Specyfikacje techniczne zał nr 9 - rozmiar: 17250916 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Wykaz osób zał nr 6 - rozmiar: 34304 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Wykaz robót zał nr 5 - rozmiar: 34816 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - rozmiar: 955679 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Andrzej Skrzypczak
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Skarżysko Kościelne Godziny otwarcia:
Poniedziałek
8:00 - 16:00
Wtorek - Piątek 7:30 - 15:30
Liczba ludności na dzień 31.12.2023 Grzybowa Góra - 898
Kierz Niedźwiedzi - 717 Lipowe Pole Plebańskie - 405 Lipowe Pole Skarbowe - 250 Majków - 893 Michałów - 235 Skarżysko Kościelne - 2186 Świerczek - 248
Dyżur Dzielnicowego Godziny:
Czwartek 14:00 - 15:00
UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!
Nowe numery kontbankowych:
Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,
Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:
PODATKI I OPŁATY:
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
- zobowiązanie pieniężne,
- opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
- dzierżawy,
- najmy,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:
- opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:
- wadia i kaucje
Bank Spółdzielczy w Wąchocku
SKRZYNKA PODAWCZA /6t1g1d1mtk/
DZIENNIK USTAW
MONITOR POLSKI
|
|
|