(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Zamówienia publiczne
A Imienne wykazy głosowań
A Nieruchomości
A Majątek Gminy
A Węgiel 2022 -2023
A Ogłoszenia
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Karty usług
A Ochrona danych osobowych
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Zgłoszenia zewnętrzne (Sygnalista)
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Uchwała Nr IX/65/2024
A» Uchwała Nr IX/64/2024
A» Uchwała Nr IX/63/2024
A» Uchwała Nr IX/62/2024
A» Uchwała Nr IX/61/2024
  • Uchwały Rady Gminy
  • Uchwały kadencji 2010-2014
  • UCHWAŁA NR V/17/11 RADY GMINY SKARŻYSKO KOŚCIELNE

    z dnia 31 stycznia 2011 r.

    w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Skarżysko Kościelne na 2011 r.


    Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt.9 lit.d ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) w związku z art. 211, art. 212 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6,8,9,10, ust 2 pkt 1,2, art.214 pkt 1, art.222 ust.1, ust.2 pkt 1,3, art. 231 ust 2, art. 235, art. 236, art. 237, ust. 1, ust. 2 pkt 1, 3, art. 258 ust 1 pkt 1, art. 264 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)


    RADA GMINY UCHWALA, co następuje:

    § 1

    Dochody budżetu gminy w wysokości
    15 873 861,08 zł,
    z tego:
    a) dochody bieżące 14 050 743,08 zł
    b) dochody majątkowe 1 823 118,00 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 1.
    § 2

    1. Wydatki budżetu gminy w wysokości
    18 562 071,08 zł,
    z tego:
    a) wydatki bieżące 14 037 841,08 zł

    b) wydatki majątkowe 4 524 230,00 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 2 .

    2. Limity wydatków na wieloletnie przedsięwzięcia planowane do poniesienia w roku budżetowym 2011 zgodnie z załącznikiem nr 3.
    3. Limity wydatków na zadania inwestycyjne roczne zgodnie z załącznikiem nr 4.
    4. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi w wysokości
    1 753 465,08 zł
    a) wydatki bieżące 1 008 035,08 zł
    b) wydatki majątkowe 745 430,00 zł
    zgodnie z załącznikami nr 5.

    § 3

    1. Deficyt budżetu gminy w wysokości
    2 688 210,00zł, który zostanie pokryty
    przychodami pochodzącymi z:
    - zaciągniętych kredytów w kwocie - 2 688 210,00 zł,
    - pożyczek w kwocie - 0,00 zł,
    - nadwyżki budżetowej z lat ubiegłych w kwocie - 0,00 zł,
    - wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżet gminy wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie – 0,00 zł.
    2. Przychody budżetu w wysokości 4 524 230,00 zł, rozchody w wysokości 1 836 020,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 6 .

    § 4

    W budżecie tworzy się rezerwy:
    1) ogólną w wysokości - 65 000 zł,
    2) celową w wysokości - 50 000 zł,
    z przeznaczeniem
    a) na zarządzanie kryzysowe (R.75421) - 40 000 zł,
    b) na realizację inicjatyw lokalnych ( R.75818) - 10 000 zł,

    § 5

    1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej uchwały.
    2. Dochody i wydatki związane z pomocą rzeczową lub finansową realizowaną na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 8 do niniejszej uchwały.

    § 6

    Ustala się dochody w kwocie 28 000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 28 000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

    § 7

    Ustala się dochody w kwocie 2 200,00 zł z tytułu opłat pobieranych na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska 1) (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm. ) oraz wydatki w kwocie 2 200,00 zł na realizację zadań określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska 1) (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm. ) .

    § 8
    1. Dotacje podmiotowe dla:
    1) gminnej instytucji kultury na łączną kwotę - 65 000 zł,
    2) innych podmiotów w wysokości - 120 000 zł,
    w tym:
    - ( OSP ) w wysokości - 120 000 zł.
    zgodnie z załącznikiem nr 9.

    2. Dotacje celowe na łączną kwotę –
    1 499 234,00 zł, zgodnie załącznikiem nr 10.

    § 9

    Ustala się limity zobowiązań zaciągniętych w celu:
    z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:
    1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w łącznej kwocie 2 000 000,00 zł
    w tym:
    a) z tytułu kredytów w kwocie 2 000 000 zł,
    w tym kredyty :
    - zaciągane w związku z umową zawartą z podmiotem dysponującym środkami, o których mowa
    w art. 5 ust. 1 pkt 2 u f.p. - w kwocie 376 367,00 zł

    2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w łącznej kwocie 2 688 210,00 zł w tym:
    a) z tytułu kredytów w kwocie 2 688 210,00 zł,
    w tym kredyty :
    - zaciągane w związku z umową zawartą z podmiotem dysponującym środkami, o których mowa
    w art. 5 ust. 1 pkt 2 u f.p. - w kwocie 329 608 ,00 zł

    3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w łącznej kwocie 1 836 020,00 zł

    § 10

    Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów do kwot wynikających z limitów, o których mowa w § 10 pkt 1, 1 a, 2, 2a i 3 w celu sfinansowania przejściowego i planowanego deficytu budżetu oraz spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów.

    § 11

    Upoważnia się Wójta do :

    1) dokonywania przeniesień planu wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku
    pracy między rozdziałami i paragrafami w ramach działów klasyfikacji budżetowej w
    budżecie gminy,
    2) dokonywania zmian w planie wydatków inwestycyjnych w ramach działu,
    3) dokonywania zmian pomiędzy wydatkami bieżącymi a wydatkami majątkowymi w ramach działu,
    4) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

    § 12

    Wydatki w ramach fundusz sołeckiego w wysokości 135 340,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 11.
    § 13
    Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

    § 14
    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2011 roku
    i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.


    Data wprowadzenia: 2011-02-08 1119
    Data upublicznienia: 2011-02-08
    Art. czytany: 2109 razy

    » załączniki 3,4,5,6,7,8,9,10,11 - rozmiar: 118784 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » załącznik nr 1 - rozmiar: 51712 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » załącznik nr 2 - rozmiar: 210944 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Pocheć
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne