|
|
|
|
Zamówienia publiczne 2016 (archiwum) Zamówienia w trybie ustawy (archiwum)
|
|
Przetarg nieograniczony - Przebudowa kotłowni w Szkole Podstawowej w Lipowym Polu Skarbowym
Przebudowa kotłowni w Szkole Podstawowej w Lipowym Polu Skarbowym
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugskarzysko.bip.doc.pl
________________________________________
Skarżysko Kościelne: Przebudowa kotłowni w Szkole Podstawowej w Lipowym Polu Skarbowym
Numer ogłoszenia: 19649 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne , ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kotłowni w Szkole Podstawowej w Lipowym Polu Skarbowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zakres przedmiotu zamówienia składa się wykonanie: Roboty branży konstrukcyjno-budowlanej: Docieplenie ścian piwnic - istniejąca część murowana Docieplenie ścian piwnic - istniejąca część drewniana Komin spalinowo - wentylacyjny zewnętrzny Schody zew. do piwnicy wraz z murkiem oporowym i wyk. placu oraz zadaszeniem i opaską Roboty rozbiórkowe Roboty budowlane Podłoża i posadzki Roboty wykończeniowe Stolarka i ślusarka Roboty wewnętrzne Roboty branży sanitarnej: Instalacja wodociągowa Instalacja kanalizacji sanitarnej Instalacja centralnego ogrzewania Instalacja technologiczna wbudowanej kotłowni na paliwo stałe Drenaż opaskowy Roboty branży elektrycznej: Zasilanie - WlZ Tablica Bezpiecznikowa TB Roboty Budowlane Instalacja Oświetleniowa Instalacja Elektryczna - Technologiczna Instalacja Połączeń Wyrównawczych / Instalacja Odgromowa Pomiary.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.32.53-7, 45.21.13.41-1, 45.33.22.00-5, 45.41.00.00-2, 45.44.21.00-8, 45.42.11.34-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 18.03.2016r. o godz. 10:00.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udokumentowanie należycie wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy kotłowni o wartości co najmniej 200.000 zł. brutto. (z podaniem rodzaju i wartości, daty miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dysponowanie, w celu wykonania zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami sanitarnymi, - kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami elektrycznymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wykazanie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 300.000,00 złotych tj. opłacona polisa ważna na dzień otwarcia ofert (wraz z potwierdzeniem dokonanych wpłat składek)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 96
• 2 - Okres gwarancji - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) co do wynagrodzenia: odkrycie w gruncie przedmiotów nie możliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak m.in. głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków, które powodują konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych; 2) co do terminu: a. zaistnienie nieprzewidzianych sytuacji mających wpływ na zmianę terminu realizacji zamówienia np.: konieczności wykonania robót dodatkowych, konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej, wystąpienia innych przyczyny zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących czasową niemożliwością prowadzenia prac; b. wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, takich jak np. ulewy, mogące spowodować zniszczenia wykonanych robót lub konieczność wstrzymania robót wpływające na zmianę terminu realizacji zamówienia; c. konieczność naprawy, przebudowy lub wykonania urządzeń podziemnych przez właścicieli tych urządzeń, 3) w przypadku zmian: a. ustawowych stawek podatku od towarów i usług VAT; b. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu lub nazwy, c. dotyczących osób wymienionych w §6 i §7 niniejszej umowy; d. Zmiany dotyczące podwykonawcy: W przypadku nie wskazania w ofercie części zamówienia przewidzianej do powierzenia podwykonawcy lub zmiany wskazanej w ofercie części przewidzianej do powierzenia podwykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę w tym zakresie pod warunkiem pisemnego poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o zamiarze wprowadzenia zmian i po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ugskarzysko.bip.doc.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym, ul. Kościelna 2a, pok. 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Podpis na oryginale
Wójt Gminy
/-/ Zdzisław Woźniak
Data wprowadzenia: 2016-02-26 1341 Data upublicznienia: 2016-02-26 Art. czytany: 4925 razy
|
|
» Decyzja pozwolenia na budowę-zał nr 10 - rozmiar: 1756666 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Dokumentacja projektowa-zał nr 7 - rozmiar: 13769383 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Druki oświadczeń-zał nr 2 - rozmiar: 46030 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Formularze kosztorysów ofertowych zaktualizowanych - zał nr 4 - rozmiar: 2522405 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Formularz ofertowy-zał nr 1 - rozmiar: 58880 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Odpowiedź na pytania z dnia 07-03-2016 - rozmiar: 16413 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Odpowiedź na pytania z dnia 08-03-2016 - rozmiar: 13846 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - rozmiar: 15798 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu - rozmiar: 14133 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Projekt umowy-zał nr 3 - rozmiar: 45633 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» Protokół z otwarcia ofert - rozmiar: 630272 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Przedmiary robót zaktualizowane zał nr 8 - rozmiar: 395851 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» SIWZ - zaktualizowana - rozmiar: 376320 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Specyfikacje techniczne-zał nr 9 - rozmiar: 981709 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Wykaz osób-zał nr 6 - rozmiar: 43008 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Wykaz robót-zał nr 5 - rozmiar: 35840 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - rozmiar: 1274387 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Andrzej Skrzypczak
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Skarżysko Kościelne Godziny otwarcia:
Poniedziałek
8:00 - 16:00
Wtorek - Piątek 7:30 - 15:30
Liczba ludności na dzień 31.12.2023 Grzybowa Góra - 898
Kierz Niedźwiedzi - 717 Lipowe Pole Plebańskie - 405 Lipowe Pole Skarbowe - 250 Majków - 893 Michałów - 235 Skarżysko Kościelne - 2186 Świerczek - 248
Dyżur Dzielnicowego Godziny:
Czwartek 14:00 - 15:00
UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!
Nowe numery kontbankowych:
Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,
Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:
PODATKI I OPŁATY:
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
- zobowiązanie pieniężne,
- opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
- dzierżawy,
- najmy,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:
- opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:
- wadia i kaucje
Bank Spółdzielczy w Wąchocku
SKRZYNKA PODAWCZA /6t1g1d1mtk/
DZIENNIK USTAW
MONITOR POLSKI
|
|
|