(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Projekt Nr 1
A» Projekt Nr 2
A» Projekt Nr 3
A» Projekt Nr 4
A» Projekt Nr 5
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia Wójta
  • 2015
  • ZARZĄDZENIE NR 29/2015

    z dnia 20 marca 2015 roku.

    w sprawie: zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Skarżysko Kościelne.

    Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. - o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 594ze zmianami);

    zarządza się, co następuje:
    § 1
    W załączniku do Zarządzenia Nr 83/2011 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia
    05 października 2011r w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Skarżysko Kościelne wprowadza się następujące zmiany:


    1.W Części Drugiej, w Rozdziale III wprowadza się następujące zmiany:

    1/ § 80 pkt.3 przyjmuje nowe brzmienie”:

    3. Do zadań stanowiska ds. obywatelskich należy:

    1. W zakresie ewidencji ludności:

    1/ prowadzenie rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców oraz aktualizacja danych w Powszechnym Elektronicznym Systemie Ewidencji Ludności zgodnie z ustawą z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2010r. Nr 217 poz. 1427 ze zmianami),
    2/ występowanie o nadanie nr PESEL w stosunku do osób nieposiadających numery PESEL w związku z zameldowaniem na pobyt stały lub pobyt czasowy,
    3/ przeprowadzanie postępowań administracyjnych na wniosek lub z urzędu o wymeldowanie osób z pobytu stałego lub czasowego trwającego powyżej 3 miesięcy,
    4/ przyjmowanie informacji od właścicieli (zarządcy) nieruchomości o stałym lub czasowym pobycie osób w ich lokalach,
    5/ organizowanie i udział w kontrolach dyscypliny meldunkowej,
    6/ prowadzenie stałego rejestru wyborców i dokonywanie odpowiednich sprawozdań
    i wydruków związanych z przeprowadzeniem powszechnych wyborów,
    7/ wydawanie, na wniosek zainteresowanych mieszkańców, urzędów i instytucji zaświadczeń z rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców.

    2.W zakresie dowodów osobistych:

    1/ przyjmowanie zgłoszenia, weryfikacja danych osobowych z wniosku na podstawie dostępnych rejestrów oraz wydanie dowodu osobistego zgodnie z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2010r. Nr 167 poz. 1131 ze zmianami),
    2/ aktualizacja danych o wydanych dowodach osobistych.
    3/ archiwizacja dokumentacji dowodowej.

    3.W zakresie działalności gospodarczej:

    1/ przyjmowanie wniosków o wpis, aktualizację wpisu i wykreślenie podmiotu z CEIDG,
    2/ wydawanie zaświadczeń z zakresu ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez wójta Gminy Skarżysko Kościelne prowadzonej do dnia 31.12.2011r.,
    3/ prowadzenie spraw dotyczących wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz spraw związanych z ustaleniem opłat za te zezwolenia w danym roku kalendarzowym,
    4/ przygotowanie projektów uchwał w zakresie liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych powyżej 4,5% (z wyjątkiem piwa) przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży lub poza miejscem sprzedaży oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych.

    4. W zakresie ochrony informacji niejawnych:

    1/ realizacja zadań zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r Nr 182 poz. 1228 ze zmianami)

    5. W zakresie statystyki publicznej:

    1/ realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 28 czerwca 1995r – o statystyce publicznej (Dz.U. z 2012 poz.591 ze zmianami),
    2/ przekazywanie służbom statystyki publicznej zgromadzonych danych w zakresie, formach i terminach określonych każdorazowo w programie badań statystycznych statystyki publicznej,
    3/ wykonywanie obowiązku przekazywania informacji do badań statystycznych statystyki publicznej oraz krajowych rejestrów urzędowych prowadzonych na podstawie ustawy.

    6. W zakresie ustawy o ochronie danych osobowych:

    1/ prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r Dz. U. Nr 1182 ze zmianami), m.in.:
    a/ właściwe zabezpieczenie zbioru danych osobowych przed dostępem osób niepowołanych, nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,
    b/ przestrzeganie instrukcji ochrony danych osobowych,
    c/ zachowanie tajemnicy o informacjach zawartych w zbiorze danych osobowych w trakcie zatrudnienia jak również po jego ustaniu.

    7. Realizacja zadań obronnych określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu
    w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.

    8. Uczestniczenie w szkoleniu obronnym organizowanym przez urząd.

    9. Współdziałanie w redagowaniu Biuletynu Informacji Publicznej oraz aktualizacja informacji dotyczących zadań realizowanych na stanowisku pracy.

    10. Status Pani jako pracownika samorządowego regulują:
    1/ ustawa z dnia 22 marca 1990r o pracownikach samorządowych (t.j. z 2014r Dz. U. poz. 1202 ze zm.),
    2/ ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. z 2014r. poz. 1502 ze zmianami) – wraz z przepisami wykonawczymi w zakresie nienormowanym w przepisach w/w.
    11.Realizacja zadań pracownika wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Skarżysko Kościelne,

    2. § 83 pkt.1 przyjmuje nowe brzmienie:

    1. Do zadań zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego należy:

    1/ W zakresie Urzędu Stanu Cywilnego:

    1. prowadzenie i aktualizacja rejestrów stanu cywilnego zgodnie z ustawą z dnia 28 listopada 2014 r. „Prawo o aktach stanu cywilnego” (Dz.U. z 2014r. poz. 1741 ze zmianami), w postaci Bazy Usług Stanu Cywilnego,
    2. występowanie o nadanie numeru PESEL w związku ze sporządzeniem aktu urodzenia dla osób urodzonych w Polsce oraz wprowadzenie do rejestru PESEL zameldowania dziecka,
    3. sporządzanie protokołów oraz aktów stanu cywilnego i wynikających z nich aktualizacji rejestru PESEL,
    4. dołączanie do aktów stanu cywilnego wzmianek dodatkowych, zamieszczanie przypisów wraz z aktualizacją danych rejestru PESEL,
    5. rejestracja uznań i odmów w celu uznania/odmowy uznania ojcostwa,
    6. sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń,
    7. archiwizacja dokumentów z zakresu akt stanu cywilnego,
    8. przeprowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie:
    a/ zmiany imion i nazwisk
    b/ sprostowania błędów pisarskich i uzupełnienia aktów stanu cywilnego,
    9. wykonywanie innych zadań określonych w ustawie „Prawo o aktach stanu cywilnego” oraz „Kodeks rodzinny i opiekuńczy” zastrzeżonych dla kierownika USC,
    10. przeprowadzenie postępowań w celu nadania „Medalu za Długoletnie Pożycie Małżeńskie”.

    2/ W zakresie dowodów osobistych:

    1.przyjmowanie zgłoszenia, weryfikacja danych osobowych z wniosku na podstawie dostępnych rejestrów oraz wydanie dowodu osobistego zgodnie z ustawą z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2010r. Nr 167 poz. 1131 ze zmianami),
    2.aktualizacja danych o wydanych dowodach osobistych.

    3/ W zakresie ochrony informacji niejawnych:
    1. realizacja zadań zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010r Nr 182 poz. 1228 ze zmianami)
    2. kierowanie kancelarią dokumentów niejawnych - do podstawowych zadań kierownika kancelarii należy:
    a/ bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów,
    b/ udostępnianie lub wydawanie dokumentów osobom do tego uprawnionym,
    c/ egzekwowanie zwrotu dokumentów,
    d/ kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów w kancelarii oraz urzędzie,
    e/ prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami,
    f/ wykonywanie poleceń pełnomocnika ochrony.

    4/ W zakresie statystyki publicznej:

    1. realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 28 czerwca 1995r – o statystyce publicznej (Dz.U. z 2012 poz.591 ze zmianami),
    2. przekazywanie służbom statystyki publicznej zgromadzonych danych w zakresie, formach i terminach określonych każdorazowo w programie badań statystycznych statystyki publicznej,
    3. wykonywanie obowiązku przekazywania informacji do badań statystycznych statystyki publicznej oraz krajowych rejestrów urzędowych prowadzonych na podstawie ustawy.

    5/ W zakresie ustawy o ochronie danych osobowych:

    1.prowadzenie spraw wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r Dz. U. poz. 1182 ze zmianami), m.in.:
    a/ właściwe zabezpieczenie zbioru danych osobowych przed dostępem osób niepowołanych. nieuzasadnioną modyfikacją, zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem,
    b/ przestrzeganie instrukcji ochrony danych osobowych,
    c/ zachowanie tajemnicy o informacjach zawartych w zbiorze danych osobowych w trakcie zatrudnienia jak również po jego ustaniu.
    6. Realizacja zadań obronnych określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu
    w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.
    7. Uczestniczenie w szkoleniu obronnym organizowanym przez urząd.
    8. Współdziałanie w redagowaniu Biuletynu Informacji Publicznej oraz aktualizacja informacji dotyczących zadań realizowanych na stanowisku pracy.
    9. Ponosi odpowiedzialność za powierzone mienie stałe i ruchome na stanowisku pracy.
    § 2

    Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikom referatów i samodzielnym stanowiskom pracy Urzędu Gminy.
    § 3

    Zobowiązuje się Sekretarza Gminy do utrzymania go w stałej aktualności.

    § 4

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od 01 marca 2015r.


    Data wprowadzenia: 2015-04-01 1354
    Data upublicznienia: 2015-04-01
    Art. czytany: 2001 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marzanna Boczek
    Rejestr zmian:
    2015-05-13
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Anna Pocheć

    2015-04-01
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Marzanna Boczek
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne