(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Władze
Statut Gminy
Projekty uchwał
Uchwały Rady Gminy
eSESJA
Interpelacje
Imienne wykazy głosowań
Zamówienia publiczne
Majątek Gminy
Nieruchomości
Ogłoszenia
Węgiel 2022 -2023
Budżet i finanse
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka odpadami komunalnymi
Petycje
Rolnictwo, leśnictwo
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Nabór na wolne stanowiska
Oświadczenia majątkowe
Ochrona zabytków
Protokoły pokontrolne
Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Akcje Wyborcze
Stypendia szkolne
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Rejestr instytucji kultury
Dokumenty do pobrania
Informacje niepublikowane
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Ochrona danych osobowych
Karty usług
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Deklaracja dostepności
Cyberbezpieczeństwo
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
POKL "Baśniowy Świat"
POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
» Projekt Nr 1
» Projekt Nr 2
» Projekt Nr 3
» Projekt Nr 4
» Projekt Nr 5
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia Wójta
  • 2011
  • Zarządzenie Nr 9/2011 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne

    z dnia 04 lutego 2011 roku

    w sprawie: instrukcji kancelaryjnej dla Urzędu Gminy Skarżysko Kościelne.


    Na podstawie Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67) zarządza się, co następuje:

    § 1

    Podstawowym sposobem dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w Urzędzie Gminy jest system tradycyjny.

    § 2

    1. Do bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw, wyznaczam koordynatora czynności kancelaryjnych.
    2. Funkcję, określoną w ust. 1, powierzam się archiwiście.

    § 3

    1. Uprawnionym do przyjmowania lub wysyłania przesyłek jest pracownik ds. administracyjno – gospodarczych obsługujący punkt kancelaryjny usytuowany w sekretariacie Urzędu.
    2. W punkcie kancelaryjnym nie otwiera się przesyłki wpływające:
    1) stanowiące informacje niejawne,
    2) adresowane imiennie do pracowników Urzędu,
    3) opatrzone napisem lub pieczęcią „ W sekretariacie nie otwierać”, „Do rąk własnych”.

    § 4

    1. Sprawy niezakończone i ich dokumentacja zgromadzona w komórkach organizacyjnych Urzędu przed dniem wejścia w życie cytowanego wyżej Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów załatwia się bez zmiany dotychczasowego znaku sprawy aż do zakończenia sprawy
    2. W przypadku gdy kategoria archiwalna określona dla dokumentacji powstałej i zgromadzonej przed dniem wejścia w życie rozporządzenia różni się od kategorii archiwalnej określonej w wykazach akt, stosuje się kategorię archiwalną o wartości wyższej.
    3. Dokumentacja, która przed dniem wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów nie została w Urzędzie zakwalifikowana do odpowiednich kategorii archiwalnych, jest kwalifikowana na podstawie „Jednolitego rzeczowego wykazu akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki” stanowiącego załączniki nr 2 do rozporządzenia.

    § 5

    Instrukcja kancelaryjna, określająca szczegółowe zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie, stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.

    § 6

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



    Data wprowadzenia: 2011-02-14 0925
    Data upublicznienia: 2011-02-14
    Art. czytany: 5901 razy

    » załącznik nr 1 - rozmiar: 108544 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Pocheć
    Rejestr zmian:
    2011-02-14
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Anna Pocheć
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne