(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Postanowienie Nr 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
A» Postanowienie Nr 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
A» Projekt Nr 1
A» Projekt Nr 2
A» Projekt Nr 3
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia Wójta
  • 2012
  • ZARZĄDZENIE NR 53/2012

    z dnia 24 września 2012 roku

    w sprawie: powołania i zadań Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Skarżysko Kościelne

    Na podstawie art.30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) w związku z art. 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 70, poz.473 z późniejszymi zmianami),

    zarządzam co następuje:

    § 1.Powołuję Gminną Komisję ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie:
    1. Przewodniczący – Agata Gula – pracownik GOPS
    2. Sekretarz – Monika Mączyńska – sekretarz Gminy
    3. Członek – Bożena Bak – pielęgniarka
    4. Członek – Ireneusz Borowiec - dzielnicowy

    § 2.Szczegółowy zakres zadań oraz Regulamin Pracy Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych określa załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

    § 3.Traci moc Zarządzenie nr 57/05 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 12 października 2012 roku w sprawie powołania Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wraz ze zmianami wniesionymi Zarządzeniem Nr 38/10 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 02 luty 2010 roku.

    § 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

    § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.












    Załącznik
    do Zarządzenia nr 53/2012
    Wójta Gminy Skarżysko Kościelne
    z dnia 24 września 2012 r.


    Regulamin pracy Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

    I. Do szczegółowych zadań komisji należy:
    1. Inicjowanie działań w zakresie:
    a) zwiększenia dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu;
    b) udzielania rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie;
    c) prowadzenia profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży, w tym prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych, a także działań na rzecz dożywiania uczestniczących w pozalekcyjnych programach opiekuńczo – wychowawczych i socjoterapeutycznych;
    d) wspomagania działalności instytucji, stowarzyszeń i osób fizycznych służących rozwiązywaniu problemów uzależnień;
    e) wspierania zatrudnienia socjalnego poprzez organizowanie i finansowanie centrów integracji społecznej.
    2. Dokonywanie okresowej kontroli punktów sprzedaży alkoholu pod względem przestrzegania przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
    3. Opiniowanie dla organu zezwalającego wniosków podmiotów gospodarczych o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży
    z uchwałami rady gminy dotyczącymi limitu punktów sprzedaży i zasad usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
    4. Opiniowanie projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    II. Zasady działania komisji.
    1. Posiedzenia komisji odbywają się na wniosek przewodniczącego.
    2. Komisja rozpatruje sprawy na posiedzeniach w obecności przynajmniej połowy członków.
    3. Komisja pracuje zgodnie z uchwalonym na dany rok budżetowy Gminnym Programem
    Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    4. Przewodniczący komisji sporządza sprawozdanie merytoryczne z realizacji zadań określonych w w/w programie i przedkłada je Wójtowi Gminy w terminie do 15 marca za rok poprzedni.
    5. Przewodniczący komisji może zaprosić do udziału w pracach komisji inne osoby nie będące jej członkiem.
    6. W celu realizacji zadań komisja może zażądać udzielenia niezbędnych informacji od jednostek policji, pomocy społecznej i zakładów pracy.
    7. Członkowie komisji są obowiązani do zachowania poufności informacji i danych osobowych , które uzyskali w toku czynności podejmowanych podczas pracy w komisji. Obowiązek ten rozciąga się także na okres po ustaniu członkowstwa w komisji.
    8. Obsługę administracyjno - biurową komisji zapewnia jednostka realizująca Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    9. Zasady wynagradzania członków komisji określa rada gminy w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.


    Data wprowadzenia: 2012-09-26 1253
    Data upublicznienia: 2012-09-26
    Art. czytany: 2707 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marzanna Boczek
    Rejestr zmian:
    2012-09-26
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Marzanna Boczek
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A SESJA XLIV
    A SESJA XLIII
    A SESJA XLII
    A SESJA XLI
    A SESJA XL
    A SESJA XXXIX
    A SESJA XXXVIII
    A SESJA XXXVII
    A SESJA XXXVI
    A SESJA XXXV
    A SESJA XXXIV
    A SESJA XXXIII
    A SESJA XXXII
    A SESJA XXXI
    A SESJA XXX
    A SESJA XXIX
    A SESJA XXVIII
    A SESJA XXVII
    A SESJA XXVI
    A SESJA XXIV
    A SESJA XXV
    A SESJA XXIII
    A SESJA XXI
    A SESJA XXII
    A SESJA XX
    A SESJA XIX
    A SESJA XVIII
    A SESJA XVII
    A SESJA XVI
    A SESJA XV
    A SESJA XIII
    A SESJA XII
    A SESJA XI
    A SESJA X
    A SESJA IX
    A SESJA VIII
    A SESJA VII
    A SESJA VI
    A SESJA V
    A SESJA IV
    A SESJA III
    A SESJA II
    A SESJA I
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» projekt Nr 7
    A» projekt nr 6
    A» projekt nr 5
    A» projekt Nr 4
    A» projekt Nr 3
    A» projekt nr 2
    A» projekt nr 1
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne