(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Obwieszczenie Wójta Gminy Skarżysko Kościelne - plakaty wyborcze
A» Informacja Rejonowej Komisji Wyborczej nr 28 w Kielcach
A» Obwieszczenie - przedłużenie terminu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
A» Ogłoszenie o I w kadencji 2024-2029 Sesji Rady Gminy w dniu 6 maja 2024 roku
A» Zarządzenie Nr 56/2024
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia Wójta
  • 2012
  • ZARZĄDZENIE NR 53/2012

    z dnia 24 września 2012 roku

    w sprawie: powołania i zadań Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Skarżysko Kościelne

    Na podstawie art.30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) w związku z art. 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 70, poz.473 z późniejszymi zmianami),

    zarządzam co następuje:

    § 1.Powołuję Gminną Komisję ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie:
    1. Przewodniczący – Agata Gula – pracownik GOPS
    2. Sekretarz – Monika Mączyńska – sekretarz Gminy
    3. Członek – Bożena Bak – pielęgniarka
    4. Członek – Ireneusz Borowiec - dzielnicowy

    § 2.Szczegółowy zakres zadań oraz Regulamin Pracy Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych określa załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

    § 3.Traci moc Zarządzenie nr 57/05 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 12 października 2012 roku w sprawie powołania Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wraz ze zmianami wniesionymi Zarządzeniem Nr 38/10 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 02 luty 2010 roku.

    § 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

    § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.












    Załącznik
    do Zarządzenia nr 53/2012
    Wójta Gminy Skarżysko Kościelne
    z dnia 24 września 2012 r.


    Regulamin pracy Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

    I. Do szczegółowych zadań komisji należy:
    1. Inicjowanie działań w zakresie:
    a) zwiększenia dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu;
    b) udzielania rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie;
    c) prowadzenia profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży, w tym prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych, a także działań na rzecz dożywiania uczestniczących w pozalekcyjnych programach opiekuńczo – wychowawczych i socjoterapeutycznych;
    d) wspomagania działalności instytucji, stowarzyszeń i osób fizycznych służących rozwiązywaniu problemów uzależnień;
    e) wspierania zatrudnienia socjalnego poprzez organizowanie i finansowanie centrów integracji społecznej.
    2. Dokonywanie okresowej kontroli punktów sprzedaży alkoholu pod względem przestrzegania przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
    3. Opiniowanie dla organu zezwalającego wniosków podmiotów gospodarczych o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży
    z uchwałami rady gminy dotyczącymi limitu punktów sprzedaży i zasad usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
    4. Opiniowanie projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    II. Zasady działania komisji.
    1. Posiedzenia komisji odbywają się na wniosek przewodniczącego.
    2. Komisja rozpatruje sprawy na posiedzeniach w obecności przynajmniej połowy członków.
    3. Komisja pracuje zgodnie z uchwalonym na dany rok budżetowy Gminnym Programem
    Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    4. Przewodniczący komisji sporządza sprawozdanie merytoryczne z realizacji zadań określonych w w/w programie i przedkłada je Wójtowi Gminy w terminie do 15 marca za rok poprzedni.
    5. Przewodniczący komisji może zaprosić do udziału w pracach komisji inne osoby nie będące jej członkiem.
    6. W celu realizacji zadań komisja może zażądać udzielenia niezbędnych informacji od jednostek policji, pomocy społecznej i zakładów pracy.
    7. Członkowie komisji są obowiązani do zachowania poufności informacji i danych osobowych , które uzyskali w toku czynności podejmowanych podczas pracy w komisji. Obowiązek ten rozciąga się także na okres po ustaniu członkowstwa w komisji.
    8. Obsługę administracyjno - biurową komisji zapewnia jednostka realizująca Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    9. Zasady wynagradzania członków komisji określa rada gminy w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.


    Data wprowadzenia: 2012-09-26 1253
    Data upublicznienia: 2012-09-26
    Art. czytany: 2681 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marzanna Boczek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne