|
|
|
|
Zamówienia publiczne 2013 (archiwum)
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu - Rekreacyjno sportowy plac zabaw w Lipowym Polu Skarbowym
Rekreacyjno sportowy plac zabaw w Lipowym Polu Skarbowym
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugskarzysko.bip.doc.pl
________________________________________
Skarżysko Kościelne: Rekreacyjno sportowy plac zabaw w Lipowym Polu Skarbowym
Numer ogłoszenia: 395832 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne , ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekreacyjno sportowy plac zabaw w Lipowym Polu Skarbowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod CPV 45212220-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi W skład zakresu robót do wykonania wchodzą: - Ukształtowanie płyty boiskowej o nawierzchni trawiastej naturalnej na podbudowie mineralnej z odwodnieniem skarpowym; - Wbudowanie urządzeń niezbędnych do jego prawidłowego funkcjonowania /piłkochwyt, bramki o bezpiecznej konstrukcji/. - Plac zabaw dla dzieci małych - istniejący mały plac zabaw dla dzieci przedszkolnych projektuje się wygrodzić z przestrzeni publicznej placu szkolnego ogrodzeniem systemowym o wys. do 105 cm, tak, aby zapewnić dostępność zainteresowanej grupie użytkowników, a utrudnić wejścia na plac osób niepowołanych lub niekontrolowanego wtargnięcia zwierząt. Dane ogólne elementów: Boisko do gry w piłkę nożną - elementy składowe: - płyta boiska / pow. użytkowa czynna / 25,0x50,0 m - pas bezpiecznego wybiegu wokół płyty boiska - 2,5 m szerokości wolny od jakichkolwiek przeszkód; - piłkochwyt h=5,0 m usytuowany za bramką południową; Dane konstrukcyjno-materiałowe: Boisko do gry w piłkę nożną - nawierzchnia naturalna trawiasta przepuszczalna na podłożu mineralnym; - grubość warstwy filtracyjnej z zagęszczonego piasku zmienna od 6 do 90 cm; - warstwa separacyjna - folia hydroprzepuszczalna - geowłóknina ogrodnicza; - warstwa urodzajna pod trawę - grubość warstwy do 20 cm z humusu z odkładu; - trawa siana - naturalnie wykształcona darnina 5 cm; Wokół boiska należy wykonać pas wolny od przeszkód, umożliwiający bezpieczny wybieg z boiska o nawierzchni z trawy naturalnej sianej; Plac zabaw dla dzieci - ogrodzenie z elementów systemowych; h=~1,05 m; trwale stabilizowane w gruncie; furtka zamykana zasuwka; elementy malowane lub impregnowane farbami bezpiecznymi dla dzieci, posiadającymi stosowne atesty higieniczne; Szczegółowy zakres wykonania robót budowlanych na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projektu budowlanego Rekreacyjno sportowego placu zabaw w Lipowym Polu Skarbowym, opracowanym przez projektanta Mieczysława Szczodrego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych). 2.Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3.Termin wniesienia wadium upływa dnia 15.10.2013r. o godz. 10:00.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Udokumentowaniem należycie wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch robót budowlanych związanych z wykonaniem placów zabaw lub obiektów sportowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda (z podaniem ich rodzaju i wartości, daty miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj.: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykazaniem, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 100.000,00 złotych tj. opłacona polisa ważna na dzień otwarcia ofert (wraz z potwierdzeniem dokonanych wpłat składek)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres, 2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, osób sprawujących nadzór inwestorski, osób wymienionych do kierowania robotami budowlanymi oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 3) konieczności zmiany w przedmiocie zamówienia w szczególności zmiany wynikającej ze zmian w projekcie, 4) zmiany stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, urzędowa zmiana podatku VAT. W takim przypadku cena netto pozostanie bez zmian, zaś odpowiedniej zmianie ulegnie cena brutto. 5) przedłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których zakres i termin realizacji ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, b) wystąpienia zmiany w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy - utrzymujących się co najmniej 7 dni. W takim wypadku termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, d) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wykonania umowy, e) wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego, f) wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących czasową niemożliwością prowadzenia prac. W takim wypadku termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły przyczyny zewnętrzne, o których mowa w zdaniu poprzednim. 6) pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, pok. 118, 26-115 Skarżysko Kościelne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym, ul. Kościelna 2a, pok. 102 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane na operacje w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Podpis na oryginale
Wójt Gminy
/-/ Zdzisław Woźniak
Data wprowadzenia: 2013-09-30 1536 Data upublicznienia: 2013-09-30 Art. czytany: 4452 razy
|
|
» Druki oświadczeń zał nr 2 - rozmiar: 28556 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Formularz kosztorysu ofertowego zał nr 4 - rozmiar: 31093 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Formularz ofertowy zał nr 1 - rozmiar: 57344 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Odpowiedź na pytania z dnia 09-10-2013 - rozmiar: 256128 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - rozmiar: 38400 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Projekt budowlany zał nr 7 - rozmiar: 736773 bajtów Typ pliku: application/octet-stream
|
» Projekt umowy zał nr 3 - rozmiar: 139776 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Przedmiar robót zał nr 8 - rozmiar: 707660 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rozmiar: 382464 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Specyfikacje techniczne zał nr 9 - rozmiar: 247381 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
» Wykaz osób zał nr 6 - rozmiar: 32256 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Wykaz robót zał nr 5 - rozmiar: 35328 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - rozmiar: 46592 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Andrzej Skrzypczak
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Skarżysko Kościelne Godziny otwarcia:
Poniedziałek
8:00 - 16:00
Wtorek - Piątek 7:30 - 15:30
Liczba ludności na dzień 31.12.2023 Grzybowa Góra - 898
Kierz Niedźwiedzi - 717 Lipowe Pole Plebańskie - 405 Lipowe Pole Skarbowe - 250 Majków - 893 Michałów - 235 Skarżysko Kościelne - 2186 Świerczek - 248
Dyżur Dzielnicowego Godziny:
Czwartek 14:00 - 15:00
UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!
Nowe numery kontbankowych:
Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,
Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:
PODATKI I OPŁATY:
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
- zobowiązanie pieniężne,
- opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
- dzierżawy,
- najmy,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:
- opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:
- wadia i kaucje
Bank Spółdzielczy w Wąchocku
SKRZYNKA PODAWCZA /6t1g1d1mtk/
DZIENNIK USTAW
MONITOR POLSKI
|
|
|