|
|
|
|
Zamówienia publiczne 2010 (archiwum)
|
|
Ogłoszenie o zamówieniu Prowadzenie zajęć z języka angielskiego, logopedycznych, rytmiki w ramach projektu pn. Baśniowy świat
0głoszenie o zamówieniu - Prowadzenie zajęć z języka angielskiego, logopedycz-nych, rytmiki w ramach projektu pn. Baśniowy świat
przetarg nieograniczony
Skarżysko Kościelne: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego, logopedycznych, rytmiki w ramach projektu pn. Baśniowy świat Numer ogłoszenia: 393114 - 2010; data zamieszczenia: 02.12.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne , ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego, logopedycznych, rytmiki w ramach projektu pn. Baśniowy świat. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących zadań na potrzeby projektu pt. „Baśniowy świat” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 – Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 – Zmniejszanie nierówności
w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Część I - prowadzenie zajęć z języka angielskiego
1. w Punkcie Przedszkolnym w Kierzu Niedźwiedzim
2. w Punkcie Przedszkolnym w Lipowym Polu
3. w Punkcie Przedszkolnym w Grzybowej Górze
4. w Punkcie Przedszkolnym w Majkowie
5. w Punkcie Przedszkolnym w Skarżysku Kościelnym.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Punkcie Przedszkolnym w Kierzu Niedźwiedzim
Zajęcia dla grupy 15 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
b) Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Punkcie Przedszkolnym w Lipowym Polu.
Zajęcia dla grupy 10 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
c) Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Punkcie Przedszkolnym w Grzybowej Górze.
Zajęcia dla grupy 15 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
d) Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Punkcie Przedszkolnym w Majkowie.
Zajęcia dla grupy 17 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
e) Prowadzenie zajęć z języka angielskiego w Punkcie Przedszkolnym w Skarżysku Kościelnym.
Zajęcia dla 3 grup 15 osobowych, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 240
Zajęcia będą prowadzone zgodnie z zaakceptowanym planem zajęć zatwierdzonym przez Radę Pedagogiczną. Szczegółowe terminy zajęć zostaną uzgodnione po podpisaniu umowy z wykonawcą. Wykonawca będzie prowadził zajęcia według własnego pomysłu i koncepcji programowej, opracuje program zajęć najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. Program zajęć musi być zgodny
z treściami programowymi z języka nowożytnego zawartymi w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U.
z 2009 r., Nr 4, poz. 17 z późn. zm.). Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć (listy obecności, dziennik zajęć, zdjęcia, prace uczestników). Wykonawca będzie sprawował opiekę nad uczestnikami podczas zajęć.
Część II - prowadzenie zajęć logopedycznych
1. w Punkcie Przedszkolnym w Kierzu Niedźwiedzim
2. w Punkcie Przedszkolnym w Lipowym Polu
3. w Punkcie Przedszkolnym w Grzybowej Górze
4. w Punkcie Przedszkolnym w Majkowie
5. w Punkcie Przedszkolnym w Skarżysku Kościelnym.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Prowadzenie zajęć logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w Kierzu Niedźwiedzim
Zajęcia dla grupy 15 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
b) Prowadzenie zajęć logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w Lipowym Polu.
Zajęcia dla grupy 10 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
c) Prowadzenie zajęć logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w Grzybowej Górze.
Zajęcia dla grupy 15 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
d) Prowadzenie zajęć logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w Majkowie.
Zajęcia dla grupy 17 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
e) Prowadzenie zajęć logopedycznych w Punkcie Przedszkolnym w Skarżysku Kościelnym.
Zajęcia dla 3 grup 15 osobowych, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 240
Zajęcia będą prowadzone zgodnie z zaakceptowanym planem zajęć zatwierdzonym przez Radę Pedagogiczną. Szczegółowe terminy zajęć zostaną uzgodnione po podpisaniu umowy z wykonawcą. Wykonawca będzie prowadził zajęcia według własnego pomysłu i koncepcji programowej, opracuje program zajęć najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć (listy obecności/dziennik zajęć, zdjęcia, prace uczestników). Wykonawca będzie sprawował opiekę nad uczestnikami podczas zajęć.
Część III - prowadzenie zajęć z rytmiki
1. w Punkcie Przedszkolnym w Kierzu Niedźwiedzim
2. w Punkcie Przedszkolnym w Lipowym Polu
3. w Punkcie Przedszkolnym w Grzybowej Górze
4. w Punkcie Przedszkolnym w Majkowie
5. w Punkcie Przedszkolnym w Skarżysku Kościelnym.
Zakres zamówienia obejmuje:
a) Prowadzenie zajęć z rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Kierzu Niedźwiedzim
Zajęcia dla grupy 15 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
b) Prowadzenie zajęć z rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Lipowym Polu.
Zajęcia dla grupy 10 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
c) Prowadzenie zajęć z rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Grzybowej Górze.
Zajęcia dla grupy 15 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
d) Prowadzenie zajęć z rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Majkowie.
Zajęcia dla grupy 17 osób, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 80
e) Prowadzenie zajęć z rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Skarżysku Kościelnym.
Zajęcia dla 3 grup 15 osobowych, w łącznej ilości godzin (60 minutowych): 240
Zajęcia będą prowadzone zgodnie z zaakceptowanym planem zajęć zatwierdzonym przez Radę Pedagogiczną. Szczegółowe terminy zajęć zostaną uzgodnione po podpisaniu umowy z wykonawcą. Wykonawca będzie prowadził zajęcia według własnego pomysłu i koncepcji programowej, opracuje program zajęć najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. Wykonawca będzie prowadził dokumentację zajęć (listy obecności/dziennik zajęć, zdjęcia, prace uczestników). Wykonawca będzie sprawował opiekę nad uczestnikami podczas zajęć.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80 11 00 00-8, 80 50 00 00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, 15 części. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie jest wymagane III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże doświadczenie
w pracy w zakresie nauki języka angielskiego, prowadzenia zajęć logopedycznych, prowadzenia zajęć rytmicznych/ruchowych. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
a) w przypadku składania oferty w części I, osobą posiadającą kwalifikacje do nauczania języka angielskiego w przedszkolach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych dla nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. nr 50, poz. 400) oraz posiadającą doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć z języka angielskiego dla dzieci,
b) w przypadku składania oferty w części II, osobą posiadającą kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela – logopedy w przedszkolach określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych dla nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. nr 50, poz. 400) oraz posiadającą doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć logopedycznych,
c) w przypadku składania oferty w części III osoba prowadząca zajęcia z rytmiki musi mieć wykształcenie wyższe z pedagogiki przedszkolnej lub wczesnoszkolnej oraz ukończony kurs wychowania muzycznego; bądź wykształcenie wyższe z wychowania muzycznego wraz z ukończonym kursem pedagogicznym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oferta przetargowa wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania według załącznika nr 3 do SIWZ.
-Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
- Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia według załącznika nr 5 do SIWZ
-Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych w Części 5 pkt. 3, pkt. a, b, c
- Parafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
-Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio przepis § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817 z późn. zm.).
-W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie Zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, należy przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawić Zamawiającemu umowę regulująca współpracę tych Wykonawców.
-oferta przedstawiona przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, powinna być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów;
-wszyscy partnerzy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
-spełnienie warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia oraz w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie rozpatrzone łącznie dla podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe warunki powinien spełniać osobno każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
- Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
- Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej w następujących przypadkach:
- jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia,
- jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego. Termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu.
-wykonawca może dokonać wymiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu umowy (nie jest natomiast możliwa zmiana samego Wykonawcy). W takiej sytuacji Wykonawca wskaże zamawiającemu osobę o wiedzy i doświadczeniu i wykształceniu nie niższym, od wymaganego na mocy SIWZ. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne pok.106. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne pok.102 sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Baśniowy świat współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data wprowadzenia: 2010-12-02 1339 Data upublicznienia: 2010-12-02 Art. czytany: 4653 razy
|
|
» specyfikacja istotnych warunków zamówienia - rozmiar: 338944 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 1a Formularz ofertowy - język angielski - rozmiar: 289792 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 1b Formularz ofertowy - logopedia - rozmiar: 290304 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 1c Formularz ofertowy - rytmika - rozmiar: 290304 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 2 - Oświadczenie z art. 22 ust.1 - rozmiar: 286720 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 3 - Oświadczenie z art. 24 ust. 1 - rozmiar: 286720 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 4 - Wykaz osób - rozmiar: 286208 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 5 - Oświadczenie uprawnienia - rozmiar: 286720 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Załącznik nr 6 - Umowa - rozmiar: 295424 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - rozmiar: 310784 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Rafał Graczkowski
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Skarżysko Kościelne Godziny otwarcia:
Poniedziałek
8:00 - 16:00
Wtorek - Piątek 7:30 - 15:30
Liczba ludności na dzień 31.12.2023 Grzybowa Góra - 898
Kierz Niedźwiedzi - 717 Lipowe Pole Plebańskie - 405 Lipowe Pole Skarbowe - 250 Majków - 893 Michałów - 235 Skarżysko Kościelne - 2186 Świerczek - 248
Dyżur Dzielnicowego Godziny:
Czwartek 14:00 - 15:00
UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!
Nowe numery kontbankowych:
Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,
Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:
PODATKI I OPŁATY:
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
- zobowiązanie pieniężne,
- opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
- dzierżawy,
- najmy,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:
- opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:
- wadia i kaucje
Bank Spółdzielczy w Wąchocku
SKRZYNKA PODAWCZA /6t1g1d1mtk/
DZIENNIK USTAW
MONITOR POLSKI
|
|
|