(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Władze
Statut Gminy
Projekty uchwał
Uchwały Rady Gminy
eSESJA
Interpelacje
Imienne wykazy głosowań
Zamówienia publiczne
Majątek Gminy
Nieruchomości
Ogłoszenia
Węgiel 2022 -2023
Budżet i finanse
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka odpadami komunalnymi
Petycje
Rolnictwo, leśnictwo
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Nabór na wolne stanowiska
Oświadczenia majątkowe
Ochrona zabytków
Protokoły pokontrolne
Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Akcje Wyborcze
Stypendia szkolne
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Rejestr instytucji kultury
Dokumenty do pobrania
Informacje niepublikowane
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Ochrona danych osobowych
Karty usług
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Deklaracja dostepności
Cyberbezpieczeństwo
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
POKL "Baśniowy Świat"
POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
» Postanowienie Nr 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
» Postanowienie Nr 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
» Projekt Nr 1
» Projekt Nr 2
» Projekt Nr 3
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia Wójta
  • 2008
  • Zarządzenie Nr 10/08 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne

    18 marzec 2008r

    w sprawie: powołania Komisji do dokonania przeglądu dokumentów zawierających informacje niejawne, aktualizacji nadanych klauzul tajności, wyodrębnienia dokumentów archiwalnych i wybrakowania dokumentów kwalifikujących się do zniszczenia.


    Na podstawie art. 18 ust. 4, art. 21 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 11, poz. 95 z późn. zm. ) oraz art. 34 ust. 1 Ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( D z. U. Nr 38, poz. 173 z późn. zm. ) zarządzam co następuje:


    § 1

    Powołuję komisję w składzie:

    1. Przewodniczący: - Paweł Kaczmarczyk - inspektor ds. obywatelskich.

    2. Członkowie: - Monika Mączyńska - inspektor ds. administracyjno - gospodarczych.
    - Urszula Suwara - kierownik kancelarii tajnej.

    § 2

    Komisja w składzie wymienionym w § 1- dokona przeglądu dokumentów zawierających informacje niejawne, znajdujących się w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym i w efekcie tego przeglądu ustali, które dokumenty niejawne wytworzone w Urzędzie Gminy, kwalifikują się:
    1) do zniszczenia – wobec upływu wymaganego okresu przechowywania, bez potrzeby dokonania zmiany klauzuli,
    2) do dokonania zmiany klauzuli – na klauzulę niższą, zgodną z wykazem rodzajów informacji niejawnych obowiązującym w Urzędzie Gminy,
    3) do zachowania posiadanej klauzuli.

    § 3.

    Komisja jak w składzie § 1- realizując zadania wynikające z postanowień zawartych w § 2 pkt 1 dokona zniszczenia dokumentów i sporządzi protokół ich zniszczenia. Protokół należy wykonać w trzech egzemplarzach.

    § 4.

    Komisja jak w składzie § 1- sporządzi protokół obejmujący dokumenty zawierające informacje niejawne, określone w § 2 pkt 2 – wobec których zasadne jest dokonanie zmiany klauzuli tajności.

    § 5.

    Dokumenty, w odniesieniu do których zmieniono klauzulę tajności, a więc te, które stały się dokumentami jawnymi, ale nie kwalifikują się do brakowania należy:
    1) skompletować w jednej teczce akt (przy większej ilości dokumentów – ilość teczek może być większa),
    2) przekazać do archiwum zakładowego.

    § 6.

    Dokumenty zawierające informacje niejawne, wobec których wymagany okres ochronny jeszcze nie upłynął – podlegają przechowaniu i zabezpieczeniu w Kancelarii Tajnej lub u użytkownika.

    § 7.

    Po uzyskaniu akceptacji Wójta Gminy dotyczącej przekwalifikowania i brakowania dokumentów należy:
    1) doprowadzić do dokonania zapisów w dziennikach i rejestrach, stwierdzających fakt zniszczenia danego dokumentu,
    2) dokonać zmiany klauzul tajności na dokumentach.

    § 8.

    Przeglądu i kwalifikacji dokumentów dokonać w terminie do 11 kwietnia 2008 r.

    § 9.

    Nadzór nad realizacją postanowień Zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych.

    § 10.

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


    Data wprowadzenia: 2008-05-29 1158
    Data upublicznienia: 2008-05-29
    Art. czytany: 2616 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Walkiewicz Michał
    Rejestr zmian:
    2010-10-11
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Anna Pocheć

    2008-05-29
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Walkiewicz Michał
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Referat Finansowy
    Referat Organizacyjno-Samorzšdowy
    Samodzielne Stanowisko ds. Obsługi Rolnictwa, Leœnictwa i Gospodarki Ziemiš
    Samodzielne Stanowisko ds. Ochrony Œrodowiska, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Mieszkaniowej
    Sekretariat
    Urzšd Stanu Cywilnego
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne