(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Obwieszczenie Wójta Gminy Skarżysko Kościelne - plakaty wyborcze
A» Informacja Rejonowej Komisji Wyborczej nr 28 w Kielcach
A» Obwieszczenie - przedłużenie terminu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
A» Ogłoszenie o I w kadencji 2024-2029 Sesji Rady Gminy w dniu 6 maja 2024 roku
A» Zarządzenie Nr 56/2024
  • Uchwały Rady Gminy
  • Uchwały kadencji 2010-2014
  • UCHWAŁA NR XXXVIII/236/ 2013

    z dnia 04 grudnia 2013 r.


    w sprawie zmiany terminów wykonania prac i rozliczenia dotacji celowej Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Trójcy w Skarżysku Kościelnym.


    Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami), oraz art. 81 ustawy z dnia
    23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz.1568
    z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XLIII/242/2010 r. Rady Gminy w Skarżysku Kościelnym
    z dnia 22 kwietnia 2010 r. w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na sfinansowanie prac konserwatorskie, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków znajdujących się na terenie Gminy Skarżysko Kościelne (Dz. U. Woj. Św. z 2010r, Nr 178, poz. 1648) zmienionej Uchwałą Nr XI/66/11 Rady Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 16 września 2011 roku (Dz. U. Woj. Św. z 2011r, Nr 245, poz. 2827);


    RADA GMINY uchwala, co następuje:

    § 1

    W załączniku nr 1 do Uchwały Nr XXXII/197/2013. Rady Gminy w Skarżysku Kościelnym z dnia 22 kwietnia 2010 r. w sprawie udzielenia dotacji celowej, Parafii Rzymsko – Katolickiej p.w. Św. Trójcy w Skarżysku Kościelnym wprowadza się następujące zmiany :

    1. § 2 przyjmuje nowe brzmienie:

    „§ 2. Termin wykonania prac określonych w § 1 ust.2 w załączniku nr 1 ustala się do dnia 10 grudnia 2013r.”

    2. W § 3 pkt.3 przyjmuje nowe brzmienie:

    „pkt.3 Ostateczne rozliczenie dotacji nastąpi nie później niż do dnia
    20 grudnia 2013r”.

    § 2

    Szczegółowe zmiany warunków dotyczących terminów wykonania prac i rozliczenia dotacji celowej określone zostają w Aneksie Nr 1 do Umowy dotacji Nr 20/2013/Fn.I z dnia 10.06.2013r. stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej uchwały.

    § 3

    Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Skarżysko Kościelne.

    § 4

    Uchwała podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

    § 5

    Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
    UZASADNIENIE


    Zgodnie ze złożonym pismem wyjaśniającym dotyczącym niedotrzymania przez Wykonawcę prac konserwatorsko – restauratorskich barokowych organów obejmujących: prospekt organowy, balustradę oraz dwie kolumny podtrzymujące organy w kościele parafialnym pw. Św. Trójcy w Skarżysku Kościelnym zachodzi potrzeba zmiany umownych terminów wykonania prac i rozliczenia dotacji celowej zapisanych w Umowie dotacji Nr 20/2013/Fn.I z dnia 10-06-2013r.
    Dotacja została udzielona z budżetu Gminy zgodnie z uchwałą Nr XXXII/197/2013 Rady Gminy w Skarżysku Kościelnym z dnia 29 maja 2013 w sprawie udzielenia dotacji celowej Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Trójcy w Skarżysku Kościelnym.
    W związku z niewywiązaniem się przez Wykonawcę prac konserwatorsko-restauratorskich, Parafia Św. Trójcy w Skarżysku Kościelnym zwróciła się z prośbą o przesunięcie w/w terminów umownych. Zaistniała sytuacja nie była zależna w żaden sposób od stron Umowy dotacji.







    Załącznik Nr 1
    do Uchwały Nr XXXVIII/236/2013
    Rady Gminy Skarżysko Kościelne
    z dnia 04 grudnia 2013r


    Aneks Nr 1

    Do UMOWY DOTACJI NR 20/2013/Fn.I z dnia 10-06-2013r.

    zawarty w dniu ....................... w Skarżysku Kościelnym, pomiędzy:
    Gminą Skarżysko Kościelne z siedzibą w Skarżysku Kościelnym, ul. Kościelna 2A, zwaną dalej 'Dotującym', reprezentowaną przez:
    Wójta Gminy Zdzisława Woźniaka
    przy kontrasygnacie Skarbnika Danuty Barwickiej,
    adres do korespondencji: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2A,
    26-115 Skarżysko Kościelne
    zwaną dalej 'dotującym'
    a
    Parafią Rzymsko-Katolicką p.w. Świętej Trójcy w Skarżysku Kościelnym
    reprezentowanej przez Ks. Mariana Czajkowskiego – Proboszcza
    adres do korespondencji: Parafia Rzymsko- Katolicka p.w. Św. Trójcy,
    ul. Kościelna 16,
    26-115 Skarżysko Kościelne
    zwanym dalej 'dotowanym',

    Strony zawierają aneks o następującej treści:
    § 1
    § 2 Umowy przyjmuje brzmienie:
    „Termin wykonania prac określonych w § 1 ust.2 ustala się do dnia 10 grudnia 2013 r.”

    § 2

    § 3 pkt. 3 Umowy przyjmuje brzmienie:

    „Ostateczne rozliczenie dotacji nastąpi nie później niż do 20 grudnia 2013 r.”

    § 3

    Pozostałe warunki Umowy pozostają bez zmian.

    § 4

    Aneks sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.



    Data wprowadzenia: 2013-12-09 1305
    Data upublicznienia: 2013-12-09
    Art. czytany: 1667 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Pocheć
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne