(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zarządzenie Nr 53/2024
A» Zarządzenie Nr 52/2024
A» Zarządzenie Nr 51/2024
A» Zarządzenie Nr 50/2024
A» Zarządzenie Nr 49/2024
  • Zamówienia publiczne
  • 2013 (archiwum)
  • Ogłoszenie o zamówieniu - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do granic nieruchomości w miejscowości Grzybowa Góra i w miejscowości Skarżysko Kościelne

    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do granic nieruchomości w miejscowości Grzybowa Góra i w miejscowości Skarżysko Kościelne

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl ________________________________________ Skarżysko Kościelne: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do granic nieruchomości w miejscowości Grzybowa Góra i w miejscowości Skarżysko Kościelne Numer ogłoszenia: 190636 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne , ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do granic nieruchomości w miejscowości Grzybowa Góra i w miejscowości Skarżysko Kościelne. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kody CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Na zakres przedmiotu zamówienia składa się wykonanie: - kanału ściekowego o średnicy Ø 200 mm i łącznej długości L = ca 1794,50 mb - przyłączy kanalizacji sanitarnej do granic posesji o średnicach Ø 160 mm i łącznej długości L = ca 124,50 mb - rurociągów tłocznych o łącznej długości L = ca 214,50 mb - przepompowani sieciowej ścieków (P-5) - szt. 1 (z uwzględnieniem w montażu przepompowni doliczenia podłączenia szafy sterowniczej do złącza kablowo-pomiarowego za pomocą kabla YKY 5x10 ok. 4mb). Kanały grawitacyjne należy wykonać z rur kanalizacyjnych PVC o wydłużonych kielichach o średnicy 0,20 m klasy T, rurociągi tłoczne z rur ciśnieniowych PE o średnicy PE 63 - 90 mm. Przykanaliki sanitarne do granic nieruchomości - przewidziano z rur PVC o średnicach 160 i 200 mm. Przykanaliki ściekowe należy wykonać w pasie drogi i zakończyć zaślepką lub studnią, o ile w projekcie przewidziano studzienki w zbliżeniach do granicy nieruchomości. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia na podstawie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i projektu budowlanego budowy sieci kanalizacji w ul. Słoneczna, Spokojna i Południowa, opracowanego przez projektanta Janusza Tkaczyka z BPBK S.A. Szczegółowy opis robót, co do zakresu, ilości i sposobu ich wykonania będący przedmiotem niniejszego zamówienia został określony: - projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 7 do s.i.w.z. - przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik nr 8 do s.i.w.z. - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 9 do s.i.w.z.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8, 45.22.30.00-6, 45.23.20.00-2, 45.20.00.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 35.000 złotych (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). 2.Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3.Termin wniesienia wadium upływa dnia 03.06.2013r. o godz. 10:00. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Udokumentowaniem należycie wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch robót budowlanych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda (z podaniem ich rodzaju i wartości, daty miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj.: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykazaniem, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 1.500.000,00 złotych tj. opłacona polisa ważna na dzień otwarcia ofert (wraz z potwierdzeniem dokonanych wpłat składek III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wydłużenia okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres, 2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, osób sprawujących nadzór inwestorski, osób wymienionych do kierowania robotami budowlanymi oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 3) konieczności zmiany w przedmiocie zamówienia w szczególności zmiany wynikającej ze zmian w projekcie, o ile zmiana ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 4) zmiany stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, urzędowa zmiana podatku VAT. W takim przypadku cena netto pozostanie bez zmian, zaś odpowiedniej zmianie ulegnie cena brutto. 5) przedłużenia terminu wykonania umowy, w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których zakres i termin realizacji ma wpływ na termin wykonania niniejszej umowy, b) wystąpienia zmiany w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o ile nie powoduje to zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy - utrzymujących się co najmniej 7 dni. W takim wypadku termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, d) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wykonania umowy, e) wstrzymania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego, f) wystąpienia innych przyczyny zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących czasową niemożliwością prowadzenia prac. W takim wypadku termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o ilość dni, w których wystąpiły przyczyny zewnętrzne, o których mowa w zdaniu poprzednim. 6) pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym, ul. Kościelna 2a, pok. 118.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym, ul. Kościelna 2a, pok. 102 (sekretariat).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach działania 3.3. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej w ramach PROW na lata 2007-2013 z udziałem środków EFRROW. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Podpis na oryginale Wójt Gminy /-/ Zdzisław Woźniak

    Data wprowadzenia: 2013-05-15 1523
    Data upublicznienia: 2013-05-15
    Art. czytany: 3603 razy

    » Decyzje zarządców dróg zał nr 10 - rozmiar: 1252902 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Dokumentacja geologiczna - zał nr 11 - rozmiar: 9298797 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Formularze kosztorysów ofertowych zał nr 4 - rozmiar: 95835 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Formularze kosztorysów ofertowych zał nr 4 - zaktualizowane o formularz uzupełniający - rozmiar: 139396 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Formularz ofertowy zał nr 1 - rozmiar: 57344 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Formularz ofertowy zał nr 1- zaktualizowany - rozmiar: 57344 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Informacja zmiana specyfikacji, ogłoszenia i terminu - rozmiar: 31744 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Informacja zmiana terminu składania ofert - rozmiar: 28160 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Odpowiedź na pytania z dnia 20-05-2013 - rozmiar: 28672 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Odpowiedź na pytania z dnia 23-05-2013 - rozmiar: 89088 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Odpowiedź na pytania z dnia 29-05-2013 - rozmiar: 33280 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Odpowiedź na pytanie z dnia 23-05-2013 - rozmiar: 38400 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - rozmiar: 38912 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówienia z dnia 12-06-2013 - rozmiar: 52736 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu z dnia 28-05-2013 - rozmiar: 31232 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Projekt budowlany zał nr 7 - rozmiar: 13910337 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Projekt umowy zał nr 3 - rozmiar: 183808 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Projekt umowy zał nr 3 - zaktualizowany - rozmiar: 183808 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Przedmiary robót zał nr 8 - rozmiar: 154047 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Przedmiary robót zał nr 8 - zaktualizowane o przedmiar uzupełniający - rozmiar: 187145 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rozmiar: 431616 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - zaktualizowana - rozmiar: 431616 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Specyfikacja techniczna zał nr 9 - rozmiar: 200475 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Wykaz osób zał nr 6 - rozmiar: 34304 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz robót zał nr 5 - rozmiar: 34816 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wzory druków oświadczeń - zał nr 2 - rozmiar: 28519 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - rozmiar: 1021162 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Andrzej Skrzypczak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne