(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zarządzenie Nr 53/2024
A» Zarządzenie Nr 52/2024
A» Zarządzenie Nr 51/2024
A» Zarządzenie Nr 50/2024
A» Zarządzenie Nr 49/2024
  • Zamówienia publiczne
  • 2012 (archiwum)
  • Ogłoszenie o zamówieniu - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci kanalizacji

    Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granic nieruchomości w ul. Polna, ul. Sosnowa, ul. Św. Anny i Michałów Rudka, w gminie Skarżysko

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.ugskarzysko.bip.doc.pl
    ________________________________________
    Skarżysko Kościelne: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granic nieruchomości w ul. Polna, ul. Sosnowa, ul. Św. Anny i Michałów Rudka, w gminie Skarżysko Kościelne
    Numer ogłoszenia: 66365 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne , ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granic nieruchomości w ul. Polna, ul. Sosnowa, ul. Św. Anny i Michałów Rudka, w gminie Skarżysko Kościelne.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokumentacja projektowa opracowana będzie w zakresie niezbędnym do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę. Opracowania projektowe będą zawierać wszystkie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, opinie, uzgodnienia , zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań składających się na komplet przedmiotu umowy. Każdy z egzemplarzy opracowania projektowego będzie zawierał oświadczenie projektanta o spełnieniu powyższych wymagań. Opracowania projektowe powinny być zgodne z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa obowiązującymi w dniu przekazania ich Zamawiającemu. Dokumentacja nie może być opisana przez wskazanie znaków towarów, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką rozwiązania i nie można go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny i podane jest określenie co stanowić będzie o równoważności zaproponowanego rozwiązania. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać w 3 odrębnych opracowaniach: Opracowanie I zatytułowane: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granic nieruchomości w ul. Polna i ul. Sosnowa dla przedsięwzięcia pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do granic nieruchomości wraz z przepompowniami ścieków i zasilaniem elektrycznym przepompowni w miejscowości Skarżysko Kościelne i Grzybowa Góra. Opracowanie II zatytułowane: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granic nieruchomości w ul. Św. Anna dla przedsięwzięciapn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do granic nieruchomości wraz z przepompowniami ścieków i zasilaniem elektrycznym przepompowni w miejscowości Majków, ul Św. Anny. Opracowanie III zatytułowane: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granic nieruchomości w miejscowości Michałów Rudka dla przedsięwzięcia pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do granic nieruchomości wraz z przepompowniami ścieków i zasilaniem elektrycznym przepompowni w miejscowości Michałów Zakres rzeczowy opracowania dokumentacji projektowo- kosztorysowej: - Opracowanie I Obejmuje teren od zaprojektowanej studni na sieci grawitacyjnej S42 w ul. Polnej w miejscowości Skarżysko Kościelne do Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Grzybowa Góra (do skanalizowania przyległe do drogi tereny na długości ok. 500 m drogi) oraz teren od zaprojektowanej studni na sieci grawitacyjnej S87 w ul. Świętokrzyskiej w miejscowości Grzybowa Góra do budynku mieszkalnego na działce nr ewid. gr. 700 przy ulicy Sosnowej w miejscowości Grzybowa Góra (do skanalizowania przyległe do drogi tereny na długości ok. 200 m drogi). Projektant winien zaprojektować kanalizację ściekową wraz z przykanalikami do granic nieruchomości uwzględniając uwarunkowania terenu oraz istniejącą i planowaną zabudowę przy ulicy Polnej. Projektant winien uzgodnić opracowanie w Referacie inwestycji w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym. Projektant winien uzgodnić rozwiązanie projektowe kanalizacji oraz uzyskać zgody i zawrzeć umowy na wejście w teren dróg oraz na działki prywatne. Projektant winien przygotować stosowne wnioski z załącznikami graficznymi i opisowymi do uzyskania decyzji administracyjnych: lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji środowiskowych bądź innych koniecznych z punktu widzenia prawa. Do projektanta należeć będzie opracowanie map do celów projektowych. - Opracowanie II Obejmuje teren od zaprojektowanej studni na sieci grawitacyjnej S159 w ul. Św. Anny w miejscowości Majków do działki nr ewid. gr.2 na końcu ulicy Św. Anny (do skanalizowania przyległe do drogi tereny na długości ok. 1900 m drogi). Projektant winien zaprojektować kanalizację ściekową wraz z przykanalikami do granic nieruchomości uwzględniając uwarunkowania terenu oraz istniejącą i planowaną zabudowę przy ulicy Św. Anny. Projektant winien uzgodnić opracowanie w Referacie inwestycji w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym. Projektant winien uzgodnić rozwiązanie projektowe kanalizacji oraz uzyskać zgody i zawrzeć umowy na wejście w teren dróg oraz na działki prywatne. Projektant winien przygotować stosowne wnioski z załącznikami graficznymi i opisowymi do uzyskania decyzji administracyjnych: lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji środowiskowych bądź innych koniecznych z punktu widzenia prawa. Do projektanta należeć będzie opracowanie map do celów projektowych. - Opracowanie III Obejmuje teren od zaprojektowanej studni na sieci grawitacyjnej S9 w miejscowości Michałów do działki nr ewid. gr. 257-1 nr domu 1 w Michałowie (do skanalizowania przyległe do drogi tereny na długości ok. 500 m drogi). Projektant winien zaprojektować kanalizację ściekową wraz z przykanalikami do granic nieruchomości uwzględniając uwarunkowania terenu oraz istniejącą i planowaną zabudowę Michałowa Rudki. Projektant winien uzgodnić opracowanie w Referacie inwestycji w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym. Projektant winien uzgodnić rozwiązanie projektowe kanalizacji oraz uzyskać zgody i zawrzeć umowy na wejście w teren dróg oraz na działki prywatne. Projektant winien przygotować stosowne wnioski z załącznikami graficznymi i opisowymi do uzyskania decyzji administracyjnych: lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji środowiskowych bądź innych koniecznych z punktu widzenia prawa. Do projektanta należeć będzie opracowanie map do celów projektowych. Termin wykonania opracowań: Ustala się następujące terminy umowne opracowań projektowych w zakresie realizacji przedmiotu Umowy, 1) termin rozpoczęcia realizacji prac projektowych równoznaczny z datą podpisania umowy 2) termin opracowania wniosków o wydanie decyzji środowiskowych dla każdego opracowania - 7 tygodni od daty podpisania Umowy, 3) termin opracowania wniosków o wydanie wszystkich decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 20 tygodni od daty podpisania Umowy, 3) termin opracowania kompletnej dokumentacji projektowej równoznaczny z zakończeniem wszystkich prac objętych zamówieniem i przekazaniem jej Zamawiającemu wykonać do 10.12.2012 r. Każde z opracowań winno obejmować: a) Opracowanie mapy do celów projektowych wraz z niwelacją terenu i uzupełnieniem ewentualnych brakujących na mapie obiektów, urządzeń podziemnych lub naziemnych, tj. mapy lokalizacyjne, mapy ewidencyjne, b) Wykonanie badań geologicznych i opracowania geotechnicznego dla potrzeb inwestycji, c) Uzyskanie zgody na wejście w teren z kanalizacją przez tereny dróg i prywatne, d) Uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych, e) Opracowanie dokumentacji: -dokumentację należy wykonać zgodnie z decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego -w ramach zamówienia należy opracować: projekty budowlane, projekty wykonawcze oraz inne prace i opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę, oraz inne umożliwiające wykonanie robót budowlanych, -dokumentacja winna spełniać wszystkie wymogi obowiązującego prawa budowlanego i innych obowiązujących przepisów. Zakres i forma opracowań dokumentacyjnych winna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz.1133 z 2003r.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 roku Nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) -dokumentacja projektowa winna zawierać w szczególności następujące opracowania - projekty: - projekt zagospodarowania terenu objętego opracowaniem, -projekty budowlane i wykonawcze, -przedmiary robót ( wraz ze szczegółowymi wyliczeniami ilości robót), kosztorysy ofertowe oraz kosztorysy inwestorskie dla wszystkich robót objętych dokumentacją ( kosztorysy inwestorskie opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego Dz. U. Nr 130 poz.1389 z 2004 r.) -specyfikacje techniczne robót, -inwentaryzację drzew przewidzianych do wycinki, -dokumentację geotechniczną, -dokumentację dotyczącą wykonania drogi dojazdowej i zjazdu z drogi publicznej do przepompowni, -dokumentację zasilania w energię elektryczną przepompowni ścieków, -opracowanie dotyczące ogrodzenia terenu przepompowni ścieków, -informację dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia -wszelkie inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji wynikających z decyzji i warunków wydanych dla potrzeb dokumentacji, dokumentację projektową tj. projekty budowlano-wykonawcze należy opracować w 5 egzemplarzach. Kosztorysy inwestorskie, kosztorysy ofertowe, przedmiary robót, szczegółowe Specyfikacje Techniczne i inne opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji w 3 egzemplarzach oraz na nośniku CD-ROM w formacie PDF. -Wykonawca dołączy do projektu budowlanego oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, uprawnienia, zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego -Wykonawca zobowiązany jest do: - uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz wymaganych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, -przeprowadzenie stosownie do potrzeb dodatkowych uzgodnień, umów na wejście w teren z inwestycją, -warunki techniczne do projektowania, zabezpieczenia lub przebudowy innych sieci i urządzeń wykonawca uzyska we własnym zakresie, Projektant zobowiązuje się do bezpłatnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w ciągu 2 lat od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. Projektant w ramach niniejszej umowy zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonywanymi na podstawie opracowanego projektu robotami w tym przybycia na budowę na każde żądanie Zamawiającego. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: W kwocie 3.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr: 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami do granic nieruchomości w ul. Polna, ul. Sosnowa, ul. Św. Anny i Michałów Rudka, w gminie Skarżysko Kościelne. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
    III.2) ZALICZKI
    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Wykonali co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie tj. co najmniej dwie usługi w zakresie opracowania dokumentacji projektowania sieci wodno - kanalizacyjnej
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej oraz przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów wykonania zamówienia, ustalonych w umowie w przypadkach: a) niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, b) innych istotnych powodów niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. c) wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, d) danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany. e) zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami w wersji papierowej można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 118 26-115 Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym ul. Kościelna 2a /sekretariat/, pok. nr 102.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    Wójt Gminy

    /- / Zdzisław Woźniak


    Data wprowadzenia: 2012-03-22 1225
    Data upublicznienia: 2012-03-22
    Art. czytany: 4525 razy

    » Druk oświadczenia stosownie do art.22 ust.1 zał nr 2 - rozmiar: 43520 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Druk wykazu osób zał nr 4 - rozmiar: 45056 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - rozmiar: 54784 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie uprawnienia osób zał nr 8 - rozmiar: 31744 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie z art 24 ust.1 pkt.2 zał nr 6 - rozmiar: 44544 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Oświadczenie z art 24 ust.1 zał nr 5 - rozmiar: 42496 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wykaz wykonanych usług zał nr 3 - rozmiar: 30208 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zaktualizowana specyfikacja istotnych warunków zamówienia - rozmiar: 233472 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zaktualizowany formularz oferty zał nr 1 - rozmiar: 38912 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zaktualizowany wzór umowy zał nr 7 - rozmiar: 92160 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - rozmiar: 54784 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Zmiana SIWZ z dnia 22-03-2012 - rozmiar: 41472 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Andrzej Skrzypczak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne