|
|
|
|
Władze Wójt Gminy Zarządzenia Wójta 2011
|
|
ZARZĄDZENIE NR 72/11
z dnia 12 września 2011 r.
w sprawie: zmiany do Zarządzenia Nr 56/10 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia
14 września 2010r w sprawie powołania Biura Projektu ds. realizacji projektu pod tytułem „Baśniowy świat” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.), w związku z UCHWAŁĄ NR XLVII/274/10 RADY GMINY W SKARŻYSKU KOŚCIELNYM z dnia 31 sierpnia 2010 r. w sprawie: przystąpienia Gminy Skarżysko Kościelne do realizacji projektu pod tytułem „Baśniowy świat” ogłoszonego konkursem Nr 1/1/9.1.1/POKL/2010 w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WÓJT GMINY zarządza , co następuje:
§ 1
Wójt Gminy Skarżysko Kościelne w Zarządzeniu Nr 56/10 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 14 września 2010r. zmienionego Zarządzeniem Nr 91/10 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 31 grudnia 2010 r. wprowadza następujące zmiany:
§ 1 pkt. 2 przyjmuje nowe brzmienie:
W skład Biura Projektu wchodzą niżej wymienione stanowiska:
- Koordynator projektu - umowa zlecenie,
- Asystent koordynatora projektu – dodatek specjalny,
- Referent ds. obsługi finansowo-księgowo- rozliczeniowych - umowa o pracę,
- Nauczyciele - umowa o pracę,
- Pomoc administracyjna – umowa o pracę
w § 2 dodano pkt. 4, który brzmi:
4. Do obowiązków pomocy administracyjnej należy m.in.:
I. Postanowienia ogólne
1. Pomoc administracyjna współpracuje z dyrektorem oraz pracownikami pedagogicznymi w wychowaniu dzieci, współdziała z woźną w utrzymaniu ładu i porządku w punkcie przedszkolnym placówki oraz dba o należytą dyscyplinę pracy.
2. Zachowując się taktownie wobec przełożonych, dzieci, rodziców, współpracowników i interesantów oraz postępując zgodnie z wymogami karności służbowej pomoc administracyjna unika w swej pracy wszystkiego, co mogłoby obniżać poszanowanie jakim winna się cieszyć jako pomocnik wychowawcy dzieci.
3. Pomoc administracyjna winna cechować:
a) sumienność i punktualność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
b) troska o ład i porządek w punkcie przedszkolnym,
c) dbałość o należyty stan mienia przedszkolnego,
d) poszanowanie przełożonych,
e) uprzejmość i życzliwość w stosunku do nauczycielek, rodziców i interesantów,
f) właściwa kultura życia codziennego.
3. Bezpośrednim przełożonym pomocy administracyjnej jest dyrektor placówki.
4. W czasie pracy pomocy administracyjnej nie wolno oddalać się z terenu placówki bez zezwolenia dyrektora lub osoby do tego upoważnionej.
5. Pomoc administracyjna ściśle współpracuje z nauczycielami oddziału w zakresie opieki nad dziećmi, dbania o utrzymanie ładu, porządku i estetyki w powierzonej sali zajęć i innych pomieszczeniach punktu przedszkolnego.
6. Pomoc administracyjna ma obowiązek przestrzegać ustalonego porządku i regulaminu pracy,
przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, tajemnicy służbowej oraz norm i zasad zawartych w regulaminach oraz zarządzeniach wewnętrznych dyrektora placówki.
7. Wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb punktu przedszkolnego, zleconych przez dyrektora placówki.
8. Nieudzielanie informacji na temat dzieci.
II. Obowiązki ogólne
1. Pomoc administracyjna jest obowiązana wykonywać pracę sumiennie i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych, które dotyczą pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
2. Do podstawowych obowiązków pracowniczych pomocy administracyjnej należy:
a) rzetelne i efektywne wykonywanie pracy,
b) przestrzeganie obowiązujących w punkcie przedszkolnym regulaminów, instrukcji, procedur i zarządzeń wewnętrznych dyrektora placówki,
c) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,
d) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,
e) dbanie o dobro pracodawcy, chronienie jego mienia oraz zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę,
f) przestrzeganie ochrony danych osobowych,
g) zachowywanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z rodzicami, zwierzchnikami, podwładnymi i współpracownikami.
III. Postanowienia szczegółowe
A. Zasadnicze obowiązki pomocy administracyjnej obejmują:
1. Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zlecane przez nauczyciela oddziału oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia, a mianowicie:
a) pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej,
b) spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,
c) uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,
d) organizowanie wypoczynku dzieci,
e) utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału,
f) dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków,
g) dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz zabezpieczenie mienia punktu przedszkolnego.
B. Szczegółowy zakres odpowiedzialności obejmuje:
1. Dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz o zabezpieczenie mienia punktu przedszkolnego a w szczególności:
2) Czuwanie nad bezpieczeństwem i estetycznym wyglądem dzieci:
a) pomoc nauczycielowi w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w klasie i w szatni,
b) pomoc w opiece nad dziećmi podczas spacerów i wycieczek,
c) czuwanie nad należytym spożywanie posiłków przez dzieci,
d) pomoc w czasie spożywania posiłków przez dzieci,
e) opieka nad dziećmi w sali,
f) pomoc nauczycielowi podczas zajęć,
g) czuwanie nad należytą higieną dzieci,
h) pomoc dzieciom przy czynnościach higienicznych w łazience,
i) pomoc nauczycielowi w roztaczaniu opieki nad dzieckiem chorym, do czasu przybycia rodzica,
j) usuwanie wszelkich dostrzeżonych braków i błędów grożących wypadkiem lub mogących przynieść szkodę zdrowiu dzieci. Jeśli usunięcie ich we własnym zakresie jest niemożliwe, zgłaszanie dyrektorowi placówki,
k) otaczanie dziecka opieką od chwili przejęcia dziecka od osoby przyprowadzającej Je do punktu przedszkolnego,
l) czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci w szatni i innych pomieszczeniach do niej prowadzących,
m) czuwanie nad zgodnym z przepisami prawa wydawaniem dzieci odchodzących do domu.
Pozostałe zapisy Zarządzenia nr 56/10 pozostają bez zmian.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data wprowadzenia: 2011-09-22 1215 Data upublicznienia: 2011-09-22 Art. czytany: 3090 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Anna Pocheć
|
Rejestr zmian:
|
2011-09-22 1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Anna Pocheć
|
|
|
|
|
|
Urząd Gminy Skarżysko Kościelne Godziny otwarcia:
Poniedziałek
8:00 - 16:00
Wtorek - Piątek 7:30 - 15:30
Liczba ludności na dzień 31.12.2023 Grzybowa Góra - 898
Kierz Niedźwiedzi - 717 Lipowe Pole Plebańskie - 405 Lipowe Pole Skarbowe - 250 Majków - 893 Michałów - 235 Skarżysko Kościelne - 2186 Świerczek - 248
Dyżur Dzielnicowego Godziny:
Czwartek 14:00 - 15:00
UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!
Nowe numery kontbankowych:
Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001
- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,
Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:
PODATKI I OPŁATY:
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
- zobowiązanie pieniężne,
- opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
- dzierżawy,
- najmy,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.
Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:
- opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:
- wadia i kaucje
Bank Spółdzielczy w Wąchocku
SKRZYNKA PODAWCZA /6t1g1d1mtk/
DZIENNIK USTAW
MONITOR POLSKI
|
|
|