Zapytanie ofertowe - Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo-cementowych zdemontowanych z budynków stanowiących własność osób fizycznych z terenu Gminy Skarżysko Kościelne

2014-03-24 1549
Art. czytany: 4068 razy

Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo-cementowych zdemontowanych z budynków stanowiących własność osób fizycznych z terenu Gminy Skarżysko Kościelne

Skarżysko Kościelne, dnia 2014-03-24 In.III.271.8.2014 Wszyscy zainteresowani ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 14000 euro. Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., 907 ze zmianami.) Zamawiający - Gmina Skarżysko Kościelne zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 14000 euro na realizację usługi pn.: „Demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo-cementowych zdemontowanych z budynków stanowiących własność osób fizycznych z terenu Gminy Skarżysko Kościelne” Szczegółowe informacje dotyczące powyższego zamówienia Zamawiający Gmina Skarżysko Kościelne – zawarł w Warunkach Zamówienia stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, które jednocześnie zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.ugskarzysko.bip.doc.pl. oraz w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne, (pok. 102 Sekretariat). Termin składania ofert do dnia 02.04.2014 r. do godz. 10:00. Wójt Gminy /-/ Zdzisław Woźniak