Zarządzenie Nr 85/2011 2011-11-07 1039 Art. czytany: 2816 razy z dnia 10 października 2011r. w sprawie: spisu z natury składników majątkowych Gminy Skarżysko Kościelne za 2011 rok. Działając na podstawie: - art. 4 ust.1 pkt 3 i art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) - oraz Załącznika Nr 4 - instrukcja w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanego w księgach rachunkowych, do Zarządzenia Nr 93/2010 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 31 grudnia 2010 r . w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości z późn.zm. zarządzam: § 1 Przeprowadzenie spisu z natury mienia Gminy Skarżysko Kościelne: - środków trwałych, - pozostałych środków trwałych i drobnego wyposażenia – ewidencja ilościowa. § 2 Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuje się 3 zespoły spisowe: Zespół Nr 1 – do spisu z natury środków w budynku Urzędu Gminy w składzie: 1. Monika Michalska 2. Michał Walkiewicz Zespół Nr 2 – do spisu z natury środków na terenie Gminy (np. przystanki), środków zakupionych z Funduszu Sołeckiego, w świetlicy Świerczek i świetlicy Skarżysko Kościelne ul. Kolonia 7: 1. Piotr Piwowarczyk 2. Marzanna Boczek Zespół Nr 3 – do spisu z natury zespołów komputerowych (Grupa „4” środków trwałych) 1. Renata Stankiewicz 2. Anna Pocheć. § 3 Termin rozpoczęcia spisu z natury od 17 pażdziernika 2011 roku, termin zakończenia 31 grudnia 2011 r. § 4 Inwentaryzację należy przeprowadzić na dzień 30 września 2011 roku. § 5 Przed przystąpieniem do inwentaryzacji należy przeprowadzić oględziny środków trwałych i pozostałych środków trwałych pod względem oznakowania umożliwiającego ich identyfikację. § 6 Środki trwałe i pozostałe środki trwałe zniszczone, nieprzydatne itp. należy spisać na oddzielnych arkuszach. W celu likwidacji w/w środków Komisja, w skład której wchodzą członkowie poszczególnych zespołów spisowych sporządzi protokół likwidacji tych środków, zgodnie z załącznikiem Nr 4c do Instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym i zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanego w księgach rachunkowych. § 7 Druki do sporządzenia inwentaryzacji Zespoły Spisowe pobiorą od Z-cy Skarbnika. § 8 Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierzam Zastępcy Skarbnika Gminy. |