OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY SKARŻYSKO KOŚCIELNEo przystąpieniu do sporządzenia „Planu ogólnego gminy Skarżysko Kościelne”

2024-05-22 0753
Art. czytany: 251 razy

Ogłoszenie

Skarżysko Kościelne, dnia 22 maja 2024r.


OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY SKARŻYSKO KOŚCIELNE
o przystąpieniu do sporządzenia „Planu ogólnego gminy Skarżysko Kościelne”

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.)
zawiadamiam
o podjęciu przez Radę Gminy Skarżysko Kościelne uchwały Nr LVII/393/2023 z dnia 27 listopada 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Skarżysko Kościelne oraz o rozpoczęciu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków realizacji ww. dokumentu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko w terminie do 19 czerwca 2024 r. Wnioski należy składać do Wójta Gminy Skarżysko Kościelne wyłącznie na formularzu zgodnym z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. poz. 2509). Wzór formularza dostępny jest w Urzędzie Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Skarżysko Kościelne, na stronie internetowej: https://www.ugskarzysko.bip.doc.pl/ (zakładka: zagospodarowanie przestrzenne). Ponadto w ww. zakładce znajdą Państwo dodatkową informację dot. wniosków do planu ogólnego.

Wnioski na ww. formularzu można składać w formie:
• papierowej – w siedzibie Urzędu Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne lub korespondencyjnie na ww. adres Urzędu, lub
• elektronicznej – za pomocą poczty elektronicznej (na adres e-mail: [email protected] lub na adres skrytki ePUAP: /6t1g1d1mtk/skrytka.

Składający wniosek zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Skarżysko Kościelne. Wnioski nie spełniające ww. warunków pozostawi się bez rozpatrzenia. Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne.


Jacek Bryzik
Wójt Gminy Skarżysko Kościelne
/-/



KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Informuję, że:

1. Złożenie wniosku stanowić będzie odpowiedź na niniejsze Obwieszczenie.
2. Administratorem podanych we wniosku danych osobowych jest Wójt Gminy Skarżysko Kościelne z siedzibą ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne i są one podawane w celu składania wniosków do projektu planu ogólnego.
3. Składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
4. Podane dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane zgodnie z polskim prawem archiwalnym jako dokumenty kategorii „A” (oznaczającej rodzaj dokumentów przechowywany wieczyście) do siedziby archiwum zakładowego, nad którym nadzór sprawuje Archiwum Narodowe.
5. Składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
6. Podanie danych osobowych jest wymogiem prawnym i ma charakter obowiązkowy.
7. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest pozostawienie wniosku bez rozpoznania.
8. Podstawę prawną przetwarzania podanych danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.), tzn. dane osobowe będą przetwarzane w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
9. Składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek – wobec przetwarzania podanych danych osobowych.
10. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod nr telefonu – 41 27 14 466 wew. 32.
Informuję o ograniczeniu prawa dostępu do informacji o źródle danych osobowych uzyskanych w toku prowadzenia postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych, jeżeli wpłynie to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano, zgodnie
z art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym