(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Władze
Statut Gminy
Projekty uchwał
Uchwały Rady Gminy
eSESJA
Interpelacje
Imienne wykazy głosowań
Zamówienia publiczne
Majątek Gminy
Nieruchomości
Ogłoszenia
Węgiel 2022 -2023
Budżet i finanse
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka odpadami komunalnymi
Petycje
Rolnictwo, leśnictwo
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Nabór na wolne stanowiska
Oświadczenia majątkowe
Ochrona zabytków
Protokoły pokontrolne
Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Akcje Wyborcze
Stypendia szkolne
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Rejestr instytucji kultury
Dokumenty do pobrania
Informacje niepublikowane
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Ochrona danych osobowych
Karty usług
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Deklaracja dostepności
Cyberbezpieczeństwo
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
POKL "Baśniowy Świat"
POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
» Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2023 rok
» Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2023 rok
» Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Kielcach
» Zarządzenie Nr 44/2024
» Zarządzenie Nr 43/2024
  • Zamówienia publiczne
  • 2014 (archiwum)
  • Zamówienia w trybie ustawy (archiwum)
  • Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne do wysokości 766.652,00zł

    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne

    Skarżysko Kościelne: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne do wysokości 766.652,00 zł
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne do wysokości 766.652,00 zł.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 66 11 30 00-5 usługi udzielania kredytu 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne do wysokości 766 652,00 zł (słownie: siedemset sześćdziesiąt sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt dwa złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy (wydatki majątkowe), z ostatecznym terminem spłaty w dniu 28.12.2028 r. 2. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego do wysokości 766 652,00 zł w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.12. 2014 r. Udostępnienie kredytu następować będzie w transzach, w zależności od potrzeb Zamawiającego. O uruchomieniu transzy Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie nie później niż do godz. 1200 na 1 dzień roboczy przed wnioskowaną przez Zamawiającego datą transzy kredytu, podając każdorazowo kwotę transzy i datę jej przekazania. Planowane transze uruchomienia kredytu I transza w kwocie 500 000,00 do 4 września 2014 r. II transza w kwocie 266 652,00 do 30 grudnia 2014r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w kwotach mniejszych niż określone w niniejszym zamówieniu bez konsekwencji finansowych oraz do wcześniejszej spłaty kredytu. 4. Spłata kredytu następować będzie raz w roku w ratach o różnej wysokości, termin spłaty pierwszej raty do dnia 29.12.2017 r. 1) w dniu 29.12.2017 r. w kwocie 50 000,00 zł; 2) w dniu 28.12.2018 r. w kwocie 50 000,00 zł; 3) w dniu 30.12.2019 r. w kwocie 50 000,00 zł; 4) w dniu 30.12.2020 r. w kwocie 50 000,00 zł; 5) w dniu 30.12.2021 r. w kwocie 50 000,00 zł; 6) w dniu 30.12.2022 r. w kwocie 50 000,00 zł; 7) w dniu 29.12.2023 r. w kwocie 50 000,00 zł; 8) w dniu 30.12.2024 r. w kwocie 50 000,00 zł; 9) w dniu 30.12.2025 r. w kwocie 50 000,00 zł; 10) w dniu 30.12.2026 r. w kwocie 50 000,00 zł; 11) w dniu 30.12.2027 r. w kwocie 50 000,00 zł; 12) w dniu 28.12.2028 r. w kwocie 216 652,00 zł. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu-raty kredytu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwość przesunięcia terminu spłaty z zachowaniem terminu ostatecznej spłaty 28.12.2028 r. - bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej częściowej spłaty kredytu/raty kredytu dopuszcza się możliwość ustalenia nowego harmonogramu spłaty kredytu, nie wykraczającego poza ostateczny termin spłaty 28.12.2028r., bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Odsetki za okres faktycznego korzystania z kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, a spłacane co miesiąc do ostatniego dnia każdego miesiąca za miesiąc bieżący. Oprocentowanie kredytu zmienne - WIBOR 1M plus stała marża banku. Dopuszcza się możliwość obniżenia marży na wniosek Kredytobiorcy, za zgodą Banku. 6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową ..
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2028.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN. 2.Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 21.08.2014r. do godz. 11.00..
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn.zm.),
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.3.2)
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zamawiający w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego w następujących okolicznościach: a) Zmiany terminu realizacji zamówienia. b) Zmiany wielkości udzielonego kredytu. c) Zmiany terminów uruchomienia transz kredytowych. d) Zmiany terminu spłaty kredytu. e) Wielkości transz kredytowych oraz ich przeznaczenia. f) Zmiany terminów i wielkości spłaty rat kapitałowych
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2A,26-115 Skarżysko Kościelne, pokój 102 (Ip) - Sekretariat.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



    Data wprowadzenia: 2014-08-07 0753
    Data upublicznienia: 2014-08-07
    Art. czytany: 4253 razy

    » Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - rozmiar: 38912 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SIWZ - rozmiar: 234496 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 10 do siwz - rozmiar: 17318317 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 11 do siwz - rozmiar: 18280156 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 12 do siwz - rozmiar: 16249599 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 13 do siwz - rozmiar: 1642991 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 14 do siwz - rozmiar: 297729 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 15 do siwz - rozmiar: 920966 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 16 do siwz - rozmiar: 1475365 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 17 do siwz - rozmiar: 255354 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 18 do siwz - rozmiar: 750671 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 19 do siwz - rozmiar: 4572 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 1 do siwz - rozmiar: 142336 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 20 do siwz - rozmiar: 433986 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 21 do siwz - rozmiar: 477304 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 22 do siwz - rozmiar: 829562 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 23 do siwz - rozmiar: 594694 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 24 do siwz - rozmiar: 504482 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 25 do siwz - rozmiar: 1442523 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 26 do siwz - rozmiar: 349679 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 27 do siwz - rozmiar: 1225839 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zał nr 2 do siwz - rozmiar: 29184 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 3 do siwz - rozmiar: 27136 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 4 do siwz - rozmiar: 28160 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 5 do siwz - rozmiar: 71168 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 6 do siwz - rozmiar: 327679 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 7 do siwz - rozmiar: 353465 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 8 do siwz - rozmiar: 378446 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 9 do siwz - rozmiar: 1024462 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - rozmiar: 581841 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Andrzej Skrzypczak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne