(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Władze
Statut Gminy
Projekty uchwał
Uchwały Rady Gminy
eSESJA
Interpelacje
Imienne wykazy głosowań
Zamówienia publiczne
Majątek Gminy
Nieruchomości
Ogłoszenia
Węgiel 2022 -2023
Budżet i finanse
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka odpadami komunalnymi
Petycje
Rolnictwo, leśnictwo
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Nabór na wolne stanowiska
Oświadczenia majątkowe
Ochrona zabytków
Protokoły pokontrolne
Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Akcje Wyborcze
Stypendia szkolne
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Rejestr instytucji kultury
Dokumenty do pobrania
Informacje niepublikowane
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Ochrona danych osobowych
Karty usług
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Deklaracja dostepności
Cyberbezpieczeństwo
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
POKL "Baśniowy Świat"
POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
» Projekt Nr 1
» Projekt Nr 2
» Projekt Nr 3
» Projekt Nr 4
» Projekt Nr 5
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia Wójta
  • 2012
  • ZARZĄDZENIE NR 53/2012

    z dnia 24 września 2012 roku

    w sprawie: powołania i zadań Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Gminie Skarżysko Kościelne

    Na podstawie art.30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) w związku z art. 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 70, poz.473 z późniejszymi zmianami),

    zarządzam co następuje:

    § 1.Powołuję Gminną Komisję ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w składzie:
    1. Przewodniczący – Agata Gula – pracownik GOPS
    2. Sekretarz – Monika Mączyńska – sekretarz Gminy
    3. Członek – Bożena Bak – pielęgniarka
    4. Członek – Ireneusz Borowiec - dzielnicowy

    § 2.Szczegółowy zakres zadań oraz Regulamin Pracy Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych określa załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

    § 3.Traci moc Zarządzenie nr 57/05 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 12 października 2012 roku w sprawie powołania Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wraz ze zmianami wniesionymi Zarządzeniem Nr 38/10 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 02 luty 2010 roku.

    § 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

    § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.












    Załącznik
    do Zarządzenia nr 53/2012
    Wójta Gminy Skarżysko Kościelne
    z dnia 24 września 2012 r.


    Regulamin pracy Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

    I. Do szczegółowych zadań komisji należy:
    1. Inicjowanie działań w zakresie:
    a) zwiększenia dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu;
    b) udzielania rodzinom, w których występują problemy alkoholowe, pomocy psychospołecznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie;
    c) prowadzenia profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży, w tym prowadzenie pozalekcyjnych zajęć sportowych, a także działań na rzecz dożywiania uczestniczących w pozalekcyjnych programach opiekuńczo – wychowawczych i socjoterapeutycznych;
    d) wspomagania działalności instytucji, stowarzyszeń i osób fizycznych służących rozwiązywaniu problemów uzależnień;
    e) wspierania zatrudnienia socjalnego poprzez organizowanie i finansowanie centrów integracji społecznej.
    2. Dokonywanie okresowej kontroli punktów sprzedaży alkoholu pod względem przestrzegania przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
    3. Opiniowanie dla organu zezwalającego wniosków podmiotów gospodarczych o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży
    z uchwałami rady gminy dotyczącymi limitu punktów sprzedaży i zasad usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.
    4. Opiniowanie projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    II. Zasady działania komisji.
    1. Posiedzenia komisji odbywają się na wniosek przewodniczącego.
    2. Komisja rozpatruje sprawy na posiedzeniach w obecności przynajmniej połowy członków.
    3. Komisja pracuje zgodnie z uchwalonym na dany rok budżetowy Gminnym Programem
    Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    4. Przewodniczący komisji sporządza sprawozdanie merytoryczne z realizacji zadań określonych w w/w programie i przedkłada je Wójtowi Gminy w terminie do 15 marca za rok poprzedni.
    5. Przewodniczący komisji może zaprosić do udziału w pracach komisji inne osoby nie będące jej członkiem.
    6. W celu realizacji zadań komisja może zażądać udzielenia niezbędnych informacji od jednostek policji, pomocy społecznej i zakładów pracy.
    7. Członkowie komisji są obowiązani do zachowania poufności informacji i danych osobowych , które uzyskali w toku czynności podejmowanych podczas pracy w komisji. Obowiązek ten rozciąga się także na okres po ustaniu członkowstwa w komisji.
    8. Obsługę administracyjno - biurową komisji zapewnia jednostka realizująca Gminny Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
    9. Zasady wynagradzania członków komisji określa rada gminy w Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.


    Data wprowadzenia: 2012-09-26 1253
    Data upublicznienia: 2012-09-26
    Art. czytany: 2663 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marzanna Boczek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne