(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Władze
Statut Gminy
Projekty uchwał
Uchwały Rady Gminy
eSESJA
Interpelacje
Imienne wykazy głosowań
Zamówienia publiczne
Majątek Gminy
Nieruchomości
Ogłoszenia
Węgiel 2022 -2023
Budżet i finanse
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka odpadami komunalnymi
Petycje
Rolnictwo, leśnictwo
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Nabór na wolne stanowiska
Oświadczenia majątkowe
Ochrona zabytków
Protokoły pokontrolne
Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Akcje Wyborcze
Stypendia szkolne
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Rejestr instytucji kultury
Dokumenty do pobrania
Informacje niepublikowane
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Ochrona danych osobowych
Karty usług
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Deklaracja dostepności
Cyberbezpieczeństwo
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
POKL "Baśniowy Świat"
POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
» Imienny wykaz głosowań_Sesja LXI z dnia 26 kwietnia 2024 r.
» Zarządzenie Nr 55/2024
» Zarządzenie Nr 54/2024
» Obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej
» Analiza stanu gospodarki odpadami za 2023 rok
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia Wójta
  • 2008
  • Zarządzenie Nr 29/08 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne

    19 sierpień 2008r

    w sprawie: powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.


    Na podstawie art. 19 ust. 4, 5, 6, 7 Ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym ( Dz. U. z 2007 r. Nr 89, poz. 590 ) oraz art. 7 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1531 z późn. zm. ) zarządzam co następuje:


    § 1

    W celu zapewnienia prawidłowego wykonania zadań w sprawach zarządzania kryzysowego na obszarze gminy Skarżysko Kościelne powołuję Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, zwany dalej „zespołem gminnym” jako organ pomocniczy wójta właściwy w sprawach inicjowania, organizowania i koordynowania działań w zakresie zarządzania kryzysowego.

    § 2

    Pracami zespołu gminnego kieruje Wójt Gminy.

    § 3

    1. W skład Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego wchodzą:

    1) Sekretarz Gminy – zastępca kierownika zespołu gminnego;
    2) podinspektor ds. zarządzania kryzysowego;
    3) Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy.

    2. W posiedzeniach zespołu na prawach członka biorą udział, w zależności od potrzeb, wyznaczeni przedstawiciele służb, jednostek organizacyjnych gminy, oraz inne osoby zaproszone przez Wójta:

    1) skarbnik Gminy;
    2) pracownicy samodzielnych stanowisk pracy Urzędu Gminy;
    3) kierownicy jednostek organizacyjnych gminy;
    4) przedstawiciel Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej;
    5) przedstawiciel Komendy Powiatowej Policji;
    6) przedstawiciel Powiatowego Inspektora Sanitarnego;
    7) przedstawiciel Powiatowego Lekarza Weterynarii;
    8) prezesi jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu gminy;
    9) sołtysi sołectw z terenu gminy.

    § 4

    Do zadań zespołu gminnego należy w szczególności:

    1) ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń;
    2) przygotowanie propozycji działań i przedstawienie Wójtowi Gminy wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w gminnym planie reagowania kryzysowego;
    3) przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami;
    4) opiniowanie gminnego planu reagowania kryzysowego;
    5) opiniowanie gminnego planu ochrony infrastruktury krytycznej;
    § 5

    Siedzibą zespołu gminnego jest pokój nr 101 w Urzędzie Gminy.

    § 6

    Funkcjonowanie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego finansowane jest ze środków budżetu Gminy.

    § 7.

    Obsługę kancelaryjno - biurową zespołu gminnego zapewni sekretariat Urzędu Gminy.

    § 8

    Organizację, zadania członków oraz tryb pracy zespołu gminnego określa „Regulamin pracy Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego” stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

    § 8

    Traci moc Zarządzenie Nr 24/2003 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 16 grudnia 2003 r. w sprawie powołania Gminnego Zespołu Reagowania Kryzysowego.

    § 9

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.






























    Załącznik do Zarządzenia Nr 29/2008
    Wójta Gminy Skarżysko Kościelne
    z dnia 19 sierpnia 2008 r

    REGULAMIN PRACY
    GMINNEGO ZESPOŁU ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO


    ROZDZIAŁ I

    Postanowienia ogólne i struktura organizacyjna Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

    § 1

    Regulamin określa organizację oraz tryb pracy Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.

    § 2

    Organem właściwym w sprawach zarządzania kryzysowego na terenie gminy jest Wójt.

    § 4

    Pracami Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego kieruje Wójt Gminy, który przy jego pomocy zapewnia na obszarze gminy realizację następujących zadań :

    1. Pełnienie całodobowego dyżuru w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego.
    2. Współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej.
    3. Nadzór nad funkcjonowaniem systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności.
    4. Współpracę z podmiotami realizującymi monitoring środowiska.
    5. Współpracę z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze, poszukiwawcze i humanitarne.
    6. Realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa.

    § 5

    Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

    1. Zespole – należy przez to rozumieć Gminy Zespół Zarządzania Kryzysowego działający przy Wójcie Gminy, który pełni funkcję organu pomocniczego w zapewnieniu wykonywania zadań zarządzania kryzysowego.
    2. Kierowniku Zespołu – należy przez to rozumieć Kierownika Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego.

    § 4

    1. Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego w zależności od zaistniałej sytuacji uruchamia się w pełnym zakresie lub tylko w części, niezbędnej do skutecznego reagowania na określone zdarzenie w celu zapobieżenia skutkom katastrof, klęsk żywiołowych lub ich usunięcia.
    2. Zespół pracuje w 4 fazach:
    1) zapobiegania - zespół podejmuje działania, które redukują lub eliminują prawdopodobieństwo wystąpienia klęski żywiołowej albo w znacznym stopniu ograniczają jej skutki. Jest to najważniejsza faza w pracy zespołu, ponieważ działania zapobiegawcze powinno się realizować we wszystkich fazach, jest to bowiem działalność ciągła. Chociaż zapobieganie może poprawić bezpieczeństwo to jednak całkowicie nie wyeliminuje ryzyka katastrofy. Dlatego konieczne jest przygotowanie się na wypadek wystąpienia nagłego zagrożenia, któremu nie udało się zapobiec;
    2) przygotowania - zespół podejmuje działania planistyczne dotyczące sposobów reagowania na czas wystąpienia klęski żywiołowej, a także działania mające na celu powiększenia zasobów sił i środków niezbędnych do efektywnego reagowania;
    3) reagowania - zespół podejmuje działania polegające na dostarczeniu pomocy poszkodowanym, zahamowaniu rozwoju występujących zagrożeń oraz ograniczeniu strat zniszczeń;
    4) odbudowy - zespół podejmuje działania mające na celu przywrócenia zdolności reagowania, odbudowę zapasów służb ratowniczych oraz odtworzenia kluczowej dla funkcjonowania państwa infrastruktury telekomunikacyjnej, energetycznej, paliwowej, transportowej i dostarczenia wody.
    3. Fazy reagowania i odbudowy realizowane są przez zespół w pełnym składzie.

    § 5

    1. W strukturze organizacyjnej zespołu mogą funkcjonować następujące grupy:
    1) O charakterze stałym :
    a) grupa planowania cywilnego, monitorowania prognoz i analiz.
    2) O charakterze czasowym :
    a) grupa operacji i organizacji działań ,
    b) grupa zabezpieczenia logistycznego ,
    c) grupa opieki zdrowotnej i pomocy socjalno – bytowej.
    2. W skład grup o charakterze stałym powołuje się :
    1) Grupa planowania cywilnego, monitorowania prognoz i analiz w składzie:
    a) przedstawiciele Urzędu Gminy,
    - pracownik ds. zarządzania kryzysowego,
    - inni pracownicy urzędu według potrzeb,
    b) inne osoby wyznaczone lub zaproszone przez Wójta.
    3. W skład grup o charakterze czasowym powołuje się :
    1) Grupa operacji i organizacji działań w składzie :
    a) Sekretarz Gminy.
    b) inni pracownicy urzędu według potrzeb,
    c) inne osoby wyznaczone lub zaproszone przez Wójta.
    2) Grupa zabezpieczenia logistycznego w składzie :
    a) skarbnik gminy,
    b) inni pracownicy urzędu według potrzeb,
    c) inne osoby wyznaczone lub zaproszone przez Wójta.
    3) Grupa opieki zdrowotnej i pomocy socjalno – bytowej w składzie :
    a) kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
    b) dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym,
    c) inne osoby wyznaczone lub zaproszone przez Wójta.

    § 6

    Zespół realizuje swe zadania poprzez:
    1. W zakresie planowania cywilnego :
    1) opracowanie i aktualizacja planu reagowania kryzysowego, z udziałem podległych jednostek organizacyjnych, służb i straży,
    2) opracowanie programów i procedur reagowania kryzysowego, w ramach występowania miejscowych zagrożeń:

    a) analizę ryzyka wystąpienia zagrożeń,
    b) nadzór nad sporządzaniem raportów odbudowy i opracowywanie wniosków w celu pozyskania środków finansowych na odbudowę,
    c) kancelaryjno-biurową obsługę Zespołu,
    d) edukację społeczeństwa,
    e) podejmowanie działań hamujących zdarzenie, ograniczenie zniszczeń i strat, szacowanie strat i opracowanie raportu odbudowy, opracowywanie projektów zarządzeń lub decyzji Wójta dotyczących wprowadzenia niezbędnych ograniczeń wolności i praw człowieka,
    f) przygotowanie zapasowego stanowiska kierowania do rozwinięcia oraz stworzenia w nim warunków pracy.
    2. W zakresie monitorowania nadzwyczajnych zagrożeń:
    1) monitorowanie nadzwyczajnych zagrożeń środowiska;
    2) prowadzenie kart zdarzeń w wypadku uruchomienia grup o charakterze czasowym;
    3) przygotowanie analiz i bieżących raportów o stanie bezpieczeństwa ludności w gminie;
    4) organizacja systemu ostrzegania i alarmowania ludności;
    5) organizacja systemu łączności;
    6) zapewnienie standardowego wyposażenia stanowisk Zespołu;
    7) pełnienie całodobowych dyżurów z uwzględnieniem zmianowości pracy.
    3. W zakresie operacji i organizacji działań :
    1) opracowanie i aktualizowanie procedur działania w ramach przydzielonej funkcji zgodnie z Gminnym Planem Reagowania Kryzysowego;
    2) koordynowanie działań różnych służb reagowania, przekazywanie zadań dla podległych jednostek organizacyjnych i służb uczestniczących w reagowaniu kryzysowym;
    3) kierowanie dodatkowych sił i środków w rejony o dużym zagrożeniu.
    4. W zakresie zabezpieczenia logistycznego:
    1) ocena i analiza bieżących potrzeb logistycznego zabezpieczenia sił ratowniczych oraz poszkodowanej ludności;
    2) opracowanie planu zabezpieczenia logistycznego działań ratowniczych;
    3) prowadzenie niezbędnej dokumentacji z przebiegu zdarzenia;
    4) sporządzanie bieżących i okresowych meldunków i sprawozdań;
    5) koordynowanie czynności związanych z szacowaniem szkód i strat;
    6) udział w opracowywaniu raportu odbudowy;
    7) wstępnego bilansu potrzeb finansowych w zakresie odbudowy.
    5. W zakresie opieki zdrowotnej i pomocy socjalno-bytowej :
    1) prowadzenie oceny i ewidencji potrzeb w zakresie opieki medycznej i pomocy socjalno- bytowej;
    2) koordynowanie działań w zakresie pomocy zdrowotnej oraz pomocy socjalno-bytowej dla poszkodowanych;
    3) udzielanie pomocy społecznej i medycznej dla ludności poszkodowanej;
    4) gromadzenie danych o osobach poszkodowanych, zaginionych itp.;
    5) organizowanie udziału wolontariatu, organizacji pozarządowych w czasie prowadzenia działań;
    6) prowadzenie niezbędnej dokumentacji z przebiegu zdarzeń.

    ROZDZIAŁ II

    Zadania członków Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

    § 7

    Do zadań Kierownika Zespołu należy:
    1. Ustalanie zmian w regulaminie.
    2. Zatwierdzanie rocznego planu pracy i protokołów z posiedzeń zespołu.
    3. Zwoływanie w trybie nadzwyczajnym posiedzeń zespołu w związku z wystąpieniem symptomów lub stanu klęski żywiołowej.
    4. Osobiste przewodniczenie posiedzeniom zespołu zwoływanym w trybie zwyczajnym i nadzwyczajnym.
    5. Wyznaczanie ze składu zespołu koordynatora działań w przypadku wystąpienia symptomów lub klęski żywiołowej nie uwzględnionej w planie reagowania kryzysowego lub wystąpienia kilku zdarzeń jednocześnie.
    6. Osobiste kierowanie ćwiczeniami i grami decyzyjnymi z udziałem zespołu oraz sił będących w dyspozycji Wójta Gminy.
    7. Zatwierdzenie uzgodnionego Planu Reagowania Kryzysowego na poszczególne sytuacje zagrożeń.
    8. Występowanie o pomoc w zakresie sił i środków ze szczebla powiatowego.

    § 8

    Do zadań Zastępcy Kierownika Zespołu należy:
    1. Zastępowanie kierownika zespołu podczas jego nieobecności.
    2. Stwarzanie warunków do realizacji podjętych decyzji.
    3. Zgłaszanie do rozpatrzenia przez zespół i ewentualnego wdrożenia w mieście nowych rozwiązań mających wpływ na skuteczność podejmowanych działań.
    4. Opracowanie Rocznego Planu Pracy Zespołu na podstawie propozycji zgłaszanych przez członków zespołu.
    5. Kierowanie opracowywaniem dokumentów decyzyjnych.
    6. Zapewnienie sprawnego powiadamiania członków zespołu w przypadku zarządzenia nadzwyczajnego posiedzenia zespołu.
    7. Nadzorowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z ewakuacją ludności oraz jej ostrzeganiem, powiadamianiem i alarmowaniem.
    8. Zapewnienie sprawnego działania łączności w radiowej sieci zarządzania.
    9. Prowadzenie działalności informacyjnej.

    § 9

    1. Członkowie zespołu realizują w trakcie jego prac swoje statutowe zadania i obowiązki. Realizacja statutowych zadań przez członków zespołu ma zapewnić bezkolizyjne i efektywne współdziałanie wszystkich jednostek organizacyjnych w zakresie zapobiegania, przygotowania oraz reagowania i odbudowy w sytuacjach klęski żywiołowej obejmującej jedno lub więcej zagrożeń, a także zapewnić współdziałanie z siłami i środkami innych gmin, siłami podporządkowanymi oraz innymi podmiotami.
    2. Do zadań członków zespołu należy:
    1) realizacja statutowych zadań przez członków zespołu, która ma zapewnić bezkolizyjne i efektywne współdziałanie wszystkich jednostek organizacyjnych w zakresie zapobiegania, przygotowania oraz reagowania i odbudowy w sytuacjach klęski;
    2) opracowanie Gminnego Planu Reagowania Kryzysowego;
    3) organizowanie przedsięwzięć zmierzających do zapewnienia ochrony ludności i środowiska naturalnego, a także przygotowania i zapewnienia warunków do przetrwania ludności w sytuacji klęski żywiołowej;
    4) utrzymania w gotowości sił i środków przewidywanych do działania;
    5) dokumentowanie działań;
    6) opracowywanie rocznych planów potrzeb do realizacji przyjętych zadań;
    7) udział w organizacji i prowadzeniu szkoleń, ćwiczeń oraz treningów mających na celu integrację i koordynację działań na obszarze gminy;
    8) stała aktualizacja Planu Reagowania Kryzysowego;
    9) opracowanie raportu z działań;
    10) prezentowanie analiz i wniosków dotyczących ochrony ludności, jej mienia i środowiska naturalnego;
    11) przygotowywanie wniosków i propozycji podejmowanych działań;
    12) zapewnienie udziału ekspertów z danej dziedziny działania;
    13) nadzór merytoryczny nad prowadzeniem działalności zapobiegawczej i odbudową.

    § 10

    Zespół uruchamiany jest alarmowo na wniosek członka zespołu, gdy wystąpiły symptomy lub klęska żywiołowa, katastrofa naturalna, awaria techniczna przez kierownika zespołu.


    ROZDZIAŁ III

    Ogólne zasady funkcjonowania i tryb pracy zespołu

    § 11

    1. Zespół pracuje zgodnie z planem pracy. W zależności od potrzeb w pełnym składzie, lub ze względu na charakter zagrożenia, w składzie członków wyznaczonych przez kierownika określonym zapotrzebowaniem tematycznym zadania kryzysowego.
    2. W okresie obowiązywania stanu klęski żywiołowej lub stanów podwyższonej gotowości obronnej państwa zespół pracuje w trybie ciągłym, z zapewnieniem zmianowej pracy osób wchodzących w jego skład.

    § 12

    W razie potrzeby Wójt Gminy może powoływać ekspertów do udziału w pracy zespołu.

    § 13

    Zobowiązuje wszystkich członków zespołu do zachowania tajemnicy służbowej i innych tajemnic prawnie chronionych, z którymi zapoznali się w związku z pracą w zespole.

    § 14

    1. Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego pracuje w trybie posiedzeń.
    2. Posiedzenia zespołu odbywają się zgodnie z rocznym planem pracy. W przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowej wymagającej natychmiastowej analizy i oceny zagrożeń, koordynacji lub kierowania działaniami na obszarze gminy zespół zbiera się w trybie natychmiastowym.
    4. Z posiedzeń planowych sporządza się protokół, który zatwierdza kierownik zespołu.
    5. Posiedzenia doraźne zespołu zwoływane są w trybie, miejscu, czasie i składzie określonym każdorazowo przez kierownika zespołu.
    8. W uzasadnionych przypadkach kierownik zespołu może nakazać zmianę miejsca i trybu pracy zespołu.

    § 15

    1. Kierownik zespołu decyduje o przekazywanych do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami.
    2. Prawo udzielania informacji na konferencjach prasowych przysługuje wyłącznie kierownikowi zespołu lub upoważnionej przez niego osobie.
    3. Decyzję o zapraszaniu na posiedzenie zespołu przedstawicieli środków masowego przekazu podejmuje kierownik zespołu.



    ROZDZIAŁ IV

    Dokumentacja działań i prac zespołu

    § 16

    Dokumentami działań i prac zespołu są :
    1. Plan pracy Zespołu.
    2. Gminny Plan Reagowania Kryzysowego.
    3. Plany ćwiczeń zespołu.
    4. Protokoły z posiedzeń zespołu.
    5. Raporty bieżące i okresowe.
    6. Projekty decyzji i zarządzeń Wójta Gminy.
    7. Analizy, prognozy, opinie, wnioski, raporty i sprawozdania opracowywane i przedkładane przez członków zespołu gminnego w czasie lub na potrzeby posiedzeń.
    8. Karty zdarzeń.
    9. Raporty odbudowy.
    10. Inne dokumenty w zależności od potrzeb.

    § 17

    1. Karta zdarzeń zawiera chronologiczny opis zdarzeń i wdrożonych działań oraz decyzji podejmowanych w celu likwidacji zagrożeń, pomocy poszkodowanym i ograniczeniu strat, a w szczególności informacje o :
    1) kolejności alarmowania sił ratowniczych;
    2) podmiotach kierujących działaniami ratowniczymi;
    3) podejmowanych decyzjach, w tym o zadaniach stawianych poszczególnym formacjom ratowniczym i podmiotom ujętym w planie reagowania kryzysowego;
    4) liczbie poszkodowanych i wielkości strat;
    5) sposobie udzielania pomocy i zabezpieczania terenu zdarzenia.
    2. Raport odbudowy zawiera opis i analizę skutków zaistniałego zdarzenia oraz propozycje działań mających na celu odbudowę, a w szczególności :
    1) szczegółowy wykaz strat w infrastrukturze oraz w potencjale ratowniczym;
    2) projekt harmonogramu likwidacji strat i odbudowy;
    3) wstępny bilans potrzeb finansowych w zakresie odbudowy.
    3. Raport odbudowy jest przedstawiony właściwemu organowi, kierującemu działaniami w czasie stanu zagrożenia.


















    Data wprowadzenia: 2008-09-12 0857
    Data upublicznienia: 2008-09-12
    Art. czytany: 2811 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Pocheć
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne