(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Obwieszczenie - przedłużenie terminu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
A» Ogłoszenie o I w kadencji 2024-2029 Sesji Rady Gminy w dniu 6 maja 2024 roku
A» Zarządzenie Nr 56/2024
A» Obwieszczenie o wydaniu decyzji o warunkach zabudowy
A» Interpelacja Radnego Pana Łukasza Kądzieli
  • Zamówienia publiczne
  • 2014 (archiwum)
  • Zamówienia w trybie ustawy (archiwum)
  • Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne do wysokości 766.652,00zł

    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne

    Skarżysko Kościelne: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne do wysokości 766.652,00 zł
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 27-115 Skarżysko Kościelne, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2714466, faks 041 2714481.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne do wysokości 766.652,00 zł.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 66 11 30 00-5 usługi udzielania kredytu 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Skarżysko Kościelne do wysokości 766 652,00 zł (słownie: siedemset sześćdziesiąt sześć tysięcy sześćset pięćdziesiąt dwa złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy (wydatki majątkowe), z ostatecznym terminem spłaty w dniu 28.12.2028 r. 2. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego do wysokości 766 652,00 zł w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.12. 2014 r. Udostępnienie kredytu następować będzie w transzach, w zależności od potrzeb Zamawiającego. O uruchomieniu transzy Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie nie później niż do godz. 1200 na 1 dzień roboczy przed wnioskowaną przez Zamawiającego datą transzy kredytu, podając każdorazowo kwotę transzy i datę jej przekazania. Planowane transze uruchomienia kredytu I transza w kwocie 500 000,00 do 4 września 2014 r. II transza w kwocie 266 652,00 do 30 grudnia 2014r. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zaciągnięcia kredytu w kwotach mniejszych niż określone w niniejszym zamówieniu bez konsekwencji finansowych oraz do wcześniejszej spłaty kredytu. 4. Spłata kredytu następować będzie raz w roku w ratach o różnej wysokości, termin spłaty pierwszej raty do dnia 29.12.2017 r. 1) w dniu 29.12.2017 r. w kwocie 50 000,00 zł; 2) w dniu 28.12.2018 r. w kwocie 50 000,00 zł; 3) w dniu 30.12.2019 r. w kwocie 50 000,00 zł; 4) w dniu 30.12.2020 r. w kwocie 50 000,00 zł; 5) w dniu 30.12.2021 r. w kwocie 50 000,00 zł; 6) w dniu 30.12.2022 r. w kwocie 50 000,00 zł; 7) w dniu 29.12.2023 r. w kwocie 50 000,00 zł; 8) w dniu 30.12.2024 r. w kwocie 50 000,00 zł; 9) w dniu 30.12.2025 r. w kwocie 50 000,00 zł; 10) w dniu 30.12.2026 r. w kwocie 50 000,00 zł; 11) w dniu 30.12.2027 r. w kwocie 50 000,00 zł; 12) w dniu 28.12.2028 r. w kwocie 216 652,00 zł. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu-raty kredytu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwość przesunięcia terminu spłaty z zachowaniem terminu ostatecznej spłaty 28.12.2028 r. - bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej częściowej spłaty kredytu/raty kredytu dopuszcza się możliwość ustalenia nowego harmonogramu spłaty kredytu, nie wykraczającego poza ostateczny termin spłaty 28.12.2028r., bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Odsetki za okres faktycznego korzystania z kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych, a spłacane co miesiąc do ostatniego dnia każdego miesiąca za miesiąc bieżący. Oprocentowanie kredytu zmienne - WIBOR 1M plus stała marża banku. Dopuszcza się możliwość obniżenia marży na wniosek Kredytobiorcy, za zgodą Banku. 6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową ..
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2028.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN. 2.Wadium należy wnieść najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do 21.08.2014r. do godz. 11.00..
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn.zm.),
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.3.2)
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
    • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zamawiający w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego w następujących okolicznościach: a) Zmiany terminu realizacji zamówienia. b) Zmiany wielkości udzielonego kredytu. c) Zmiany terminów uruchomienia transz kredytowych. d) Zmiany terminu spłaty kredytu. e) Wielkości transz kredytowych oraz ich przeznaczenia. f) Zmiany terminów i wielkości spłaty rat kapitałowych
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugskarzysko.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Skarżysko Kościelne, ul. Kościelna 2A,26-115 Skarżysko Kościelne, pokój 102 (Ip) - Sekretariat.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



    Data wprowadzenia: 2014-08-07 0753
    Data upublicznienia: 2014-08-07
    Art. czytany: 4287 razy

    » Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - rozmiar: 38912 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » SIWZ - rozmiar: 234496 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 10 do siwz - rozmiar: 17318317 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 11 do siwz - rozmiar: 18280156 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 12 do siwz - rozmiar: 16249599 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 13 do siwz - rozmiar: 1642991 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 14 do siwz - rozmiar: 297729 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 15 do siwz - rozmiar: 920966 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 16 do siwz - rozmiar: 1475365 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 17 do siwz - rozmiar: 255354 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 18 do siwz - rozmiar: 750671 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 19 do siwz - rozmiar: 4572 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » zał Nr 1 do siwz - rozmiar: 142336 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 20 do siwz - rozmiar: 433986 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 21 do siwz - rozmiar: 477304 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 22 do siwz - rozmiar: 829562 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 23 do siwz - rozmiar: 594694 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 24 do siwz - rozmiar: 504482 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 25 do siwz - rozmiar: 1442523 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 26 do siwz - rozmiar: 349679 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 27 do siwz - rozmiar: 1225839 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zał nr 2 do siwz - rozmiar: 29184 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 3 do siwz - rozmiar: 27136 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 4 do siwz - rozmiar: 28160 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 5 do siwz - rozmiar: 71168 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał Nr 6 do siwz - rozmiar: 327679 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 7 do siwz - rozmiar: 353465 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 8 do siwz - rozmiar: 378446 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » zał Nr 9 do siwz - rozmiar: 1024462 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - rozmiar: 581841 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Andrzej Skrzypczak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Urząd Gminy
    Skarżysko Kościelne


    Godziny otwarcia:

    Poniedziałek
    8:00 - 16:00
    Wtorek - Piątek
    7:30 - 15:30




    Liczba ludności na dzień 31.12.2023


    Grzybowa Góra - 898

    Kierz Niedźwiedzi - 717

    Lipowe Pole Plebańskie - 405

    Lipowe Pole Skarbowe - 250

    Majków - 893

    Michałów - 235

    Skarżysko Kościelne - 2186

    Świerczek - 248



    Dyżur Dzielnicowego


    Godziny:

    Czwartek
    14:00 - 15:00



    UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


    Nowe numery kont
    bankowych:



    Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

    - subwencje, dotacje, dofinansowania,
    - udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
    - dochody z Urzędów Skarbowych,
    - 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


    Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


    PODATKI I OPŁATY:
    - podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
    - zobowiązanie pieniężne,
    - opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
    - dzierżawy,
    - najmy,
    - zajęcie pasa drogowego,
    - udostępnienie danych osobowych,
    - zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



    Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


    - opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


    Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


    - wadia i kaucje

    Bank Spółdzielczy w Wąchocku




    SKRZYNKA PODAWCZA

    /6t1g1d1mtk/



    DZIENNIK USTAW


    MONITOR POLSKI
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne