(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Postanowienie Nr 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
A» Postanowienie Nr 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
A» Projekt Nr 1
A» Projekt Nr 2
A» Projekt Nr 3
  • Jednostki pomocnicze
  • STATUT sołectwa Skarżysko Kościelne II
  • UCHWAŁA XXVIII/178/2012 - uchwalenia budżetu Gminy Skarżysko Kościelne na 2013 r.

    Z dnia: z dnia 28 grudnia 2012 r.

    Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt.9 lit.d ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) w związku z art. 211, art. 212 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6,8,10 ust 2 pkt 1,2, art.214 pkt 1, art.222 ust.1, ust.2 pkt 1,3 art. 235, art. 236, art. 237, ust. 1, ust. 2 pkt 1, 3, art. 258 ust 1 pkt 1, 3, art. 264 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.)

    RADA GMINY UCHWALA, co następuje:

    § 1

    Dochody budżetu gminy w wysokości 16 044 357,86 zł, z tego:
    a) dochody bieżące 14 251 527,00 zł
    b) dochody majątkowe 1 792 830,86 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 1.

    § 2

    1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 17 529 385,86 zł,
    z tego:

    a) wydatki bieżące 13 527 143,00 zł
    b) wydatki majątkowe 4 002 242,86 zł
    zgodnie z załącznikiem nr 2 .

    2. Limity wydatków na wieloletnie przedsięwzięcia majątkowe planowane do poniesienia w roku budżetowym 2013 zgodnie z załącznikiem nr 3.

    3. Limity wydatków na zadania inwestycyjne jednoroczne zgodnie z załącznikiem nr 4.

    4. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi realizowane w roku budżetowym w wysokości 2 683 282,86 zł
    a) wydatki bieżące 217 040,00 zł
    b) wydatki majątkowe 2 466 242,86 zł zgodnie z załącznikami nr 5.

    § 3

    1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 1 485 028,00 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
    - kredytów w kwocie - 1 485 028,00 zł,
    - pożyczek w kwocie - 0,00 zł,
    - nadwyżki budżetowej z lat ubiegłych w kwocie - 0,00 zł,
    - wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy
    wynikającej z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie – 0,00 zł.

    2. Przychody budżetu w wysokości 3 335 028,00 zł, rozchody w wysokości 1 850 000,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 6 .
    2
    § 4
    W budżecie tworzy się rezerwy:
    1) ogólną w wysokości - 65 000 zł,
    2) celową w wysokości - 42 000 zł,
    z przeznaczeniem
    a) na zarządzanie kryzysowe (R.75421) - 40 000 zł,
    b) na realizację inicjatyw lokalnych ( R.75818)
    - 2 000 zł,

    § 5

    Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 7.

    § 6

    Ustala się dochody w kwocie 30 000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 30 000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

    § 7

    Ustala się dochody w kwocie 3 500,00 zł z tytułu opłat pobieranych na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.) oraz wydatki w kwocie 3 500,00 zł na realizację zadań określonych w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.).

    § 8

    1. Dotacje podmiotowe zgodnie z załącznikiem nr8.
    2. Dotacje celowe zgodnie załącznikiem nr 9.

    § 9

    Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w tym: papierów wartościowych (obligacji komunalnych), których zbywalność jest ograniczona (tzn. nie istnieje dla nich płynny rynek wtórny),
    1)na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 500 000,00 zł w tym:
    1.a) kredyty 500 000,00 zł,
    2) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 485 028,00 zł w tym:
    2.a) kredyty 1 485 028,00 zł,
    3) na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 850 000,00 zł, w tym
    3.a) kredyty 1 850 000,00 zł,
    4) na wyprzedzające finansowanie w kwocie 1 128 421,00 zł w tym:
    4.a) z tytułu pożyczek 1 128 421,00 zł.
    3

    § 10

    Upoważnia się Wójta do zaciągania kredytów i pożyczek do kwot wynikających z limitów zobowiązań, o których mowa w § 9 niniejszej uchwały.

    § 11

    Upoważnia się Wójta do :
    1. dokonywania przeniesień planu wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy między rozdziałami i paragrafami wydatków oraz do przeniesień pomiędzy planem wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy i planem innych wydatków bieżących, w ramach działów klasyfikacji budżetowej w budżecie gminy,
    2. dokonywania zmian w planie wydatków inwestycyjnych w ramach działu,
    3. dokonywania zmian pomiędzy wydatkami bieżącymi a wydatkami majątkowymi w ramach działu,
    4. lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank
    prowadzący obsługę budżetu gminy.

    § 12

    Wydatki w ramach funduszu sołeckiego w wysokości 170 968,00 zł, zgodnie z załącznikiem
    Nr 10.

    § 13

    Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

    § 14

    Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym
    Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.


    Opublikowana w Dzienniku Urzędowym Woj. Świętokrzyskiego w dniu 5 lutego 2013 r. pod poz. 717


    Data wprowadzenia: 2013-01-03 1020
    Data upublicznienia: 2013-01-03
    Art. czytany: 1082 razy

    » załączniki 6 - rozmiar: 23719 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załączniki 8 - rozmiar: 13534 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załączniki 9 - rozmiar: 22966 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 1 - rozmiar: 45372 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 10 - rozmiar: 31971 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 2 - rozmiar: 124647 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3 - rozmiar: 38375 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 4 - rozmiar: 28003 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 5 - rozmiar: 51415 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 7 - rozmiar: 30335 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Pocheć
    Rejestr zmian:
    2013-02-13
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Walkiewicz Michał

    2013-01-03
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Pocheć
    12. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Anna Pocheć
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A STATUT sołectwa Skarżysko Kościelne I
    A STATUT sołectwa Skarżysko Kościelne II
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» STATUT SOŁECTWA MICHAŁÓW
    A» STATUT SOŁECTWA LIPOWE POLE SKARBOWE
    A» STATUT SOŁECTWA LIPOWE POLE PLEBŃSKIE
    A» STATUT SOŁECTWA ŚWIERCZEK
    A» STATUT SOŁECTWA GRZYBOWA GÓRA
    A» STATUT SOŁECTWA KIERZ NIEDŹWIEDZI
    A» STATUT SOŁECTWA SKARŻYSKO KOŚCIELNE II
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne