(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Urząd Gminy
A Władze
A Statut Gminy
A Projekty uchwał
A Uchwały Rady Gminy
A eSESJA
A Interpelacje
A Imienne wykazy głosowań
A Zamówienia publiczne
A Majątek Gminy
A Nieruchomości
A Ogłoszenia
A Węgiel 2022 -2023
A Budżet i finanse
A Podatki i opłaty
A Zagospodarowanie przestrzenne
A Gospodarka odpadami komunalnymi
A Petycje
A Rolnictwo, leśnictwo
A Ochrona środowiska
A Jednostki organizacyjne
A Jednostki pomocnicze
A Nabór na wolne stanowiska
A Oświadczenia majątkowe
A Ochrona zabytków
A Protokoły pokontrolne
A Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
A Realizaca zadań i plany na przyszłość
A Akcje Wyborcze
A Stypendia szkolne
A Współpraca z organizacjami pozarządowymi
A Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
A Rejestr instytucji kultury
A Dokumenty do pobrania
A Informacje niepublikowane
A Udzielanie informacji publicznej na wniosek
A Ochrona danych osobowych
A Karty usług
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
A Deklaracja dostepności
A Cyberbezpieczeństwo
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A POKL "Baśniowy Świat"
A POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Imienny wykaz głosowań_Sesja LXI z dnia 26 kwietnia 2024 r.
A» Zarządzenie Nr 55/2024
A» Zarządzenie Nr 54/2024
A» Obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej
A» Analiza stanu gospodarki odpadami za 2023 rok
UCHWAŁA NR XXVI/131/2008 RADY GMINY W SKARŻYSKU KOŚCIELNYM - uchwalenia budżetu gminy Skarżysko Kościelne na 2009 r.

Z dnia: z dnia 30 grudnia 2008 r.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. d ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ((Dz. U. z 2001 r. Nr 142 , poz.1591, ze zm. z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz.984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806 , z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111) oraz w związku z art. 165, art. 166 ust. 1, art. 173 ust. 1, art. 184 ust. 1, pkt 1, 2, 3, 4, 5,6, 8, 9, 10 lit. a i b, 13, 14, 15, ust. 2 pkt 1, 2, 3, ust. 3, art. 188 ust. 2, pkt 1, art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz.2104 , ze zm. z 2005 r. Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz.708, Nr 170, poz. 1217 i poz. 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832, z 2007 r. Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791, Nr 140, poz. 984, Nr 82, poz. 560, z 2008 r. Nr 180, poz. 1112)

RADA GMINY uchwala, co następuje:
§ 1

Dochody budżetu gminy w wysokości 13 610 394 zł,
z tego:
a) dochody bieżące 12 090 853 zł,
b) dochody majątkowe 1 519 541 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 1.

§ 2

1. Wydatki budżetu gminy w wysokości 18 025 969 zł,
z tego:
a) wydatki bieżące 11 543 969 zł,
w tym:
 wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń 5 866 146 zł,
 dotacje 200 748 zł,
 wydatki na obsługę długu 100 000 zł,
b) wydatki majątkowe 6 482 000 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 2.
2. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2009 - 2011 zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a – wydatki inwestycyjne jednoroczne.
3. Wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz innych źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi w wysokości 2 263 000 zł
a) wydatki bieżące 160 000 zł,
b) wydatki majątkowe 2 103 000 zł,
zgodnie z załącznikami nr 4 , 4a i 4b.

4. Limity wydatków na wniesienie wkładów do spółek prawa handlowego zgodnie z załącznikiem nr 5.
§ 3

1. Deficyt budżetu gminy w wysokości 4 415 575 zł, który zostanie pokryty
przychodami z:
- zaciągniętych kredytów w kwocie - 2 964 000 zł,
- pożyczki w kwocie - 796 459 zł,
- nadwyżki budżetowej z lat ubiegłych w kwocie - 655 116 zł.
2. Przychody budżetu w wysokości 4 415 575 zł, rozchody w wysokości 0 zł, zgodnie z załącznikiem nr 6.
§ 4

W budżecie tworzy się rezerwy:
1) ogólną w wysokości - 30 000 zł,
2) rezerwę celową w wysokości - 20 000 zł,
z przeznaczeniem na
- realizację zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego
Dział 754 Rozdział 75421 - 20 000 zł

§ 5

1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 7.

2. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań realizowanych wspólnie z innymi jednostkami samorządu terytorialnego na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 8.

3. Dochody i wydatki związane z pomocą rzeczową lub finansową realizowaną na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem nr 8.

§ 6

Ustala się dochody w kwocie 28 000 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wydatki w kwocie 28 000 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
§ 7

1. Dotacje podmiotowe dla:

1) gminnej instytucji kultury na łączną kwotę - 58 000 zł,
2) innych podmiotów w wysokości - 85 000 zł,
w tym:
- (SPZOZ) w wysokości - 5 000 zł,
- ( OSP ) w wysokości - 80 000 zł.
zgodnie z załącznikiem nr 9.

2. Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę – 307 748 zł, zgodnie załącznikiem nr 10.
§ 8

Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:
1) przychody - 2 000 zł,
2) wydatki - 2 600 zł,
zgodnie z załącznikiem nr 11.
§ 9

Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:
1) sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu - w kwocie 1 300 000 zł;
w tym kredyty, pożyczki i papiery wartościowe zaciągane (emitowane) w związku ze środkami określonymi w umowie zawartej z podmiotem dysponującym funduszami strukturalnymi lub Funduszem Spójności Unii Europejskiej - w kwocie 1 156 541 zł

2) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - w kwocie 3 760 459 zł
w tym kredyty, pożyczki i papiery wartościowe zaciągane (emitowane) w związku ze środkami określonymi w umowie zawartej z podmiotem dysponującym funduszami strukturalnymi lub Funduszem Spójności Unii Europejskiej - w kwocie 796 459 zł

§ 10

Upoważnia się Wójta do:
1) zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 1 300 000 zł,
w tym zaciągania kredytów, pożyczek i emitowania papierów wartościowych w związku ze środkami określonymi w umowie zawartej z podmiotem dysponującym funduszami strukturalnymi lub Funduszem Spójności Unii Europejskiej do wysokości 1 156 541 zł

2) zaciągania zobowiązań:
a) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, na programy
i projekty realizowane ze środków Unii Europejskiej lub bezzwrotnych środków zagranicznych, na zadania wynikające z kontraktów wojewódzkich oraz finansowanie wydatków na wniesienie wkładów do spółek prawa handlowego do wysokości określonej w załącznikach nr 3, nr 4 i nr 5,
b) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym (2010) jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania Gminy i termin zapłaty upływa w 2010 roku
3) dokonywania zmian w planie wydatków w ramach działów klasyfikacji budżetowej z wyłączeniem zwiększania planowanych wydatków na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy oraz zmian w wieloletnich programach inwestycyjnych,
4) dokonywania zmian w wydatkach na zadania inwestycyjne roczne w ramach paragrafu ,
5) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.

§ 11
Wykonanie Uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 12
Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2009 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.




Data wprowadzenia: 2011-04-08 1111
Data upublicznienia: 2011-04-08
Art. czytany: 904 razy

» załączniki - rozmiar: 288256 bajtów
Typ pliku: application/vnd.ms-excel
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Pocheć
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy
Skarżysko Kościelne


Godziny otwarcia:

Poniedziałek
8:00 - 16:00
Wtorek - Piątek
7:30 - 15:30




Liczba ludności na dzień 31.12.2023


Grzybowa Góra - 898

Kierz Niedźwiedzi - 717

Lipowe Pole Plebańskie - 405

Lipowe Pole Skarbowe - 250

Majków - 893

Michałów - 235

Skarżysko Kościelne - 2186

Świerczek - 248



Dyżur Dzielnicowego


Godziny:

Czwartek
14:00 - 15:00



UWAGA ZMIANA KONT BANKOWYCH !!!


Nowe numery kont
bankowych:



Konto: 50 8523 0004 0006 0206 2000 0001

- subwencje, dotacje, dofinansowania,
- udziały w podatku dochodowym od osób fizycznych,
- dochody z Urzędów Skarbowych,
- 20 % dochodów funduszu alimentacyjnego z innych gmin,


Konto 92 8523 0004 0006 0206 2000 0021:


PODATKI I OPŁATY:
- podatek: rolny, leśny, od nieruchomości, od środków transportowych, od posiadania psów
- zobowiązanie pieniężne,
- opłata: skarbowa, eksploatacyjna, targowa, za wieczyste użytkowanie,
- dzierżawy,
- najmy,
- zajęcie pasa drogowego,
- udostępnienie danych osobowych,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu.



Konto 48 8523 0004 0006 0206 2000 0037:


- opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi


Konto 93 8523 0004 0006 0206 2000 0003:


- wadia i kaucje

Bank Spółdzielczy w Wąchocku




SKRZYNKA PODAWCZA

/6t1g1d1mtk/



DZIENNIK USTAW


MONITOR POLSKI
Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
ul. Kościelna 2a
26-115 Skarżysko Kościelne