(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Władze
Statut Gminy
Projekty uchwał
Uchwały Rady Gminy
eSESJA
Interpelacje
Imienne wykazy głosowań
Zamówienia publiczne
Majątek Gminy
Nieruchomości
Ogłoszenia
Węgiel 2022 -2023
Budżet i finanse
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka odpadami komunalnymi
Petycje
Rolnictwo, leśnictwo
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Nabór na wolne stanowiska
Oświadczenia majątkowe
Ochrona zabytków
Protokoły pokontrolne
Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Akcje Wyborcze
Stypendia szkolne
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Rejestr instytucji kultury
Dokumenty do pobrania
Informacje niepublikowane
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Ochrona danych osobowych
Karty usług
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Deklaracja dostepności
Cyberbezpieczeństwo
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
POKL "Baśniowy Świat"
POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
» Postanowienie Nr 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
» Postanowienie Nr 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
» Projekt Nr 1
» Projekt Nr 2
» Projekt Nr 3
  • Władze
  • Rada Gminy
  • Protokoły z sesji Rady Gminy
  • Kadencja 2006-2010
  • Protokół Nr 14/08 z dnia 20 maja 2008r

    z posiedzenia XVII w kadencji Sesji Rady Gminy w Skarżsyku Kościelnym

    Porządek obrad przewidywał:

    1. Otwarcie obrad sesji.
    2. Stwierdzenie kworum.
    3. Przywitanie zaproszonych gości.
    4. Przyjęcie porządku obrad.
    5. Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji
    6. Wystąpienie zaproszonych gości.
    7. Informacja z pracy Rady Gminy w okresie między sesjami.
    8. Informacja z pracy Wójta Gminy w okresie między sesjami.
    9. Zgłoszenie interpelacji i wniosków Radnych.
    10. Podsumowanie działalności SPZOZ w Skarżysku Kościelnym za 2007r.
    11. Sprawozdanie z realizacji planu gospodarki odpadami (sprawozdanie jest do zapoznania się w Urzędzie Gminy pok.107 lub 118 w godzinach pracy urzędu).
    12. Organizacja roku szkolnego 2008/2009 i perspektywy rozwoju oświaty na lata następne.
    13. Udzielenie pomocy finansowej dla Komendy Powiatowej Policji w Skarżysku-Kamiennej – podjęcie uchwały Nr XVII/73/08.
    14. Zmiany w budżecie Gminy Skarżysko Kościelne na 2008r – podjęcie uchwały
    Nr XVII/74/08.
    15. Udzielenie pomocy finansowej dla Powiatu Skarżyskiego – współfinansowanie budowy parkingu obok cmentarza – podjęcie uchwały Nr XVII/75/08.
    16. Udzielenie pomocy finansowej dla Powiatu Skarżyskiego- na transport dzieci niepełnosprawnych – podjęcie uchwały Nr XVII/76/08.
    17.Uchwalenie Gminnej Strategii Rozwiązania Problemów Społecznych Gminy Skarżysko Kościelnym na lata 2008-2013– podjęcie uchwały Nr XVII/77/08.
    18.Ustalenia najniższego wynagrodzenia dla pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Gminy i wartości jednego punktu w złotych dla pracowników gminnych jednostek organizacyjnych – podjęcie uchwały Nr XVII/78/08.
    19. Zmiana do Uchwały Nr XV/69/08 Rady Gminy w Skarżysku Kościelnym z dnia 31.03.2008r dot. przyjęcia aktu założycielskiego Punktów Przedszkolnych na terenie Gminy Skarżysko Kościelne - podjęcie uchwały Nr XVII/79/08
    20. Zmiany do Uchwały Nr XII/51/07 z dnia 28 grudnia 2007 roku dot. uchwalenia Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii na terenie gminy na rok 2008 - podjęcie uchwały Nr XVII/80/08
    21. Zmiany do Uchwały Nr XII/48/07 z dnia 28.12.2007r dotyczącej Regulaminu dostarczania wody i odprowadzenia ścieków na terenie Gminy Skarżysko Kościelne.
    22. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje radnych
    23. Wolne wnioski i zapytania.
    24. Zakończenie obrad sesji.



    Data wprowadzenia: 2008-11-14 0954
    Data upublicznienia: 2008-11-14
    Art. czytany: 2720 razy

    » Protokół Nr 14/08 - rozmiar: 156672 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Pocheć
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    I KWARTAŁ
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne