(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Urząd Gminy
Władze
Statut Gminy
Projekty uchwał
Uchwały Rady Gminy
eSESJA
Interpelacje
Imienne wykazy głosowań
Zamówienia publiczne
Majątek Gminy
Nieruchomości
Ogłoszenia
Węgiel 2022 -2023
Budżet i finanse
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka odpadami komunalnymi
Petycje
Rolnictwo, leśnictwo
Ochrona środowiska
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Nabór na wolne stanowiska
Oświadczenia majątkowe
Ochrona zabytków
Protokoły pokontrolne
Oświata na terenie Gminy Skarżysko Kościelne
Realizaca zadań i plany na przyszłość
Akcje Wyborcze
Stypendia szkolne
Współpraca z organizacjami pozarządowymi
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych
Rejestr instytucji kultury
Dokumenty do pobrania
Informacje niepublikowane
Udzielanie informacji publicznej na wniosek
Ochrona danych osobowych
Karty usług
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Deklaracja dostepności
Cyberbezpieczeństwo
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
POKL "Baśniowy Świat"
POKL "Uczymy się i rozwijamy z indywidualizacją"
Ostatnie 5 wiadomości:
» Postanowienie Nr 417/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
» Postanowienie Nr 416/2024 Komisarza Wyborczego w Kielcach IV
» Projekt Nr 1
» Projekt Nr 2
» Projekt Nr 3
  • Władze
  • Wójt Gminy
  • Zarządzenia Wójta
  • 2015
  • ZARZĄDZENIE Nr 147/2015

    z dnia 22 grudnia 2015r.

    w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji aktywów i pasywów Gminy Skarżysko Kościelne.
    Działając na podstawie art. 4 ust.3 pkt 3 i art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013, poz. 330 z późn. zm.)
    - oraz Załącznika Nr 4 – Instrukcja w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanego w księgach rachunkowych , zarządzenia Nr 10/2014 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne z dnia 5 lutego 2014 r . w sprawie wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości.

    zarządzam co następuje:
    § 1
    1. Zarządzam przeprowadzenie spisu z natury:
    - środków pieniężnych i depozytów w kasie Urzędu Gminy, według stanu na dzień 31 grudnia 2015 r.
    - druków ścisłego zarachowania, według stanu na dzień 31 grudnia 2015 r.
    2. Szczegółowy harmonogram spisu stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.
    3. Do przeprowadzenia spisu z natury powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:
    1) Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej – Renata Stankiewicz,
    2) Członek komisji- Magdalena Węgłowska
    4. Zespołowi spisowemu przydziela się n/w pole spisowe:

    Zespół Nr 1 Inwentaryzacja środków pieniężnych, depozytów i druków ścisłego zarachowania

    § 2
    1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji rocznej środków pieniężnych na rachunkach bankowych, kredytów bankowych i pożyczek, posiadanych udziałów w spółkach oraz należności od kontrahentów w drodze potwierdzenia sald..
    2. Inwentaryzację środków pieniężnych na rachunkach bankowych, należy przeprowadzić na dzień 31 grudnia 2015 r.
    3. Inwentaryzację w drodze uzgodnienia sald kredytów bankowych i pożyczek, posiadanych udziałów w spółkach oraz należności od kontrahentów należy przeprowadzić według stanu na 31 grudnia 2015 r. w terminie do 15 stycznia 2016 r.
    4. Za przeprowadzenie inwentaryzacji w sposób właściwy i zgodny z przepisami odpowiadają pracownicy komórki księgowości prowadzący ewidencję poszczególnych rodzajów aktywów, zgodnie z zakresami czynności.
    5. Do przeprowadzenia inwentaryzacji środków pieniężnych na rachunkach bankowych powołuję komisję inwentaryzacyjną w składzie:
    1) Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej – Wiesława Nowak,
    2) Członek komisji- Magdalena Zbroińska,
    5. Szczegółowy harmonogram stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

    § 3

    1. Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji rocznej aktywów i pasywów w drodze weryfikacji zapisów w ewidencji księgowej Organu i Urzędu Gminy z dokumentacją źródłową.
    2. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na 31 grudnia 2015 r., w terminie od 31 grudnia 2015 r. do 27 lutego 2016 r. ostateczne rozliczenie wyników inwentaryzacji w księgach rachunkowych powinno nastąpić do 26 marca 2016 r.
    3. Za przeprowadzenie inwentaryzacji w sposób właściwy i zgodny z przepisami odpowiada komisja inwentaryzacyjna w składzie:
    1) Przewodnicząca Komisji – Wiesława Nowak,
    2) Członek – Magdalena Zbroińska,
    3) Członek – Magdalena Węgłowska,
    i pracownicy komórki merytorycznej odpowiedzialnej za określone aktywa w tym:
    4) za grunty – Joanna Jurczak
    5) za środki trwałe w budowie – Andrzej Skrzypczak, Robert Gładyś i Ksawery Krupa
    6) za wartości niematerialne i prawne – Michał Walkiewicz
    4. Komisja przeprowadza inwentaryzację i jej rozliczenie oraz sporządza dokumentację inwentaryzacyjną.
    5. Harmonogram inwentaryzacji w drodze weryfikacji sald stanowi załącznik Nr 3 do niniejszego zarządzenia.

    § 4

    Zobowiązuję Skarbnika oraz przewodniczących poszczególnych Komisji Inwentaryzacyjnych do przeprowadzenia instruktażu i szkolenia członków Komisji Inwentaryzacyjnej oraz Zespołów Spisowych.
    § 5


    Zobowiązuję Z-cę Skarbnika do prawidłowego i terminowego dokonania wyceny inwentaryzowanych składników majątku oraz ustalenia różnic inwentaryzacyjnych.

    § 6

    Zobowiązuję przewodniczących poszczególnych Komisji Inwentaryzacyjnych oraz członków zespołów spisowych do przeprowadzenia inwentaryzacji w sposób właściwy i zgodny z przepisami prawa i zachowanie terminów zawartych w harmonogramach inwentaryzacji.


    § 7

    Zobowiązuję Z-cę Skarbnika do ujęcia różnic inwentaryzacyjnych w księgach rachunkowych 2015 roku.
    § 8

    Nadzór nad wykonaniem niniejszego zarządzenia powierzam Skarbnikowi Gminy.

    § 9

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


    Data wprowadzenia: 2015-12-31 1042
    Data upublicznienia: 2015-12-31
    Art. czytany: 2796 razy

    » załącznik nr 1 - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 2 - rozmiar: 41472 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3 - rozmiar: 36864 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Marzanna Boczek
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2005 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2006 rok
    Sprawozdania z wykonania budżetu za 2007 rok
    Sprawozdania z wykonania budżetu za 2008 rok
    Sprawozdania z wykonania budżetu za 2009 rok
    Sprawozdania z wykonania budżetu za 2010 rok
    Sprawozdania z wykonania budżetu za 2011 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2012 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2013 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2014 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2015 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2016 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2017 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2018 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2019 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2020 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2021 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2022 rok
    Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2023 rok
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2023 rok
    Urząd Gminy Skarżysko Kościelne
    ul. Kościelna 2a
    26-115 Skarżysko Kościelne