Zarządzenie Nr 58/2010 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne 2010-11-24 1047 Art. czytany: 2517 razy z dnia 16 września 2010 r. w sprawie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej przeprowadzonej na okoliczność zmiany osoby materialnie odpowiedzialnej. Działając na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie terytorialnym / Dz.U. Nr 13, poz. 74 z 1996 r. z późn. zm./ oraz art.2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /Dz.U.Nr121, poz.591 z późn. zm./ oraz zarządzenie Wójta Gminy Nr 29/2006 zał. Nr4 z dnia 30 października 2006 r. instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanego w księgach rachunkowych. Zarządzam co następuje: § 1. Przeprowadzenie i sporządzenie protokołów z inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej kasy. § 2. Powołuję zespół spisowy w następującym składzie: 1) Przewodniczący Danuta Barwicka 2) Członek Wiesława Nowak 3) Członek Monika Michalska do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej na okoliczność zmiany osoby materialnie odpowiedzialnej. § 3. Termin przeprowadzenia inwentaryzacji ustalam na dzień 16 września 2010 r. § 4. Osoby będące w składzie zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej. |