Zarządzenie Nr 58/2010 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne

2010-11-24 1047
Art. czytany: 2517 razy

z dnia 16 września 2010 r.

w sprawie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej przeprowadzonej na okoliczność zmiany
osoby materialnie odpowiedzialnej.


Działając na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie terytorialnym / Dz.U. Nr 13, poz. 74 z 1996 r. z późn. zm./ oraz art.2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości /Dz.U.Nr121, poz.591 z późn. zm./ oraz zarządzenie Wójta Gminy Nr 29/2006 zał. Nr4 z dnia 30 października 2006 r. instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem trwałym, zasad weryfikowania w drodze inwentaryzacji stanu aktywów i pasywów wykazanego w księgach rachunkowych.


Zarządzam co następuje:

§ 1.

Przeprowadzenie i sporządzenie protokołów z inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej kasy.
§ 2.

Powołuję zespół spisowy w następującym składzie:
1) Przewodniczący Danuta Barwicka
2) Członek Wiesława Nowak
3) Członek Monika Michalska

do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej na okoliczność zmiany osoby materialnie odpowiedzialnej.

§ 3.

Termin przeprowadzenia inwentaryzacji ustalam na dzień 16 września 2010 r.

§ 4.

Osoby będące w składzie zespołu spisowego ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe oraz zgodne z obowiązującymi przepisami przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej.