Zarządzenie Nr 2/10 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne

2010-03-15 1152
Art. czytany: 2229 razy

14 styczeń 2010r

w sprawie: powołania Komisji Likwidacyjnej do dokonania likwidacji rzeczowych składników majątku (środków trwałych i wyposażenia) w Urzędzie Gminy.


Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam co następuje:




§ 1

Powołuję Komisję Likwidacyjną w składzie:

1. Przewodniczący: - Wiesława Nowak - z-ca Skarbnika Gminy.

2. Członkowie: - Piotr Piwowarczyk - inspektor ds. obronnych.
- Michał Walkiewicz - informatyk.

§ 2

Komisja w składzie wymienionym w § 1 dokona oceny przydatności do celów praktycznych sprzętu komputerowego, informatycznego i elektronicznego będącego na wyposażeniu Urzędu Gminy.

§ 3.

Do zakresu zadań Komisji Likwidacyjnej należy w szczególności:

1. Dokonanie oględzin i stwierdzenie, czy zgłoszone do likwidacji rzeczowe składniki majątku nie nadają się do dalszego użytkowania lub naprawy.
2. Zbadanie, czy zgłoszone do likwidacji rzeczowe składniki majątku były użytkowane zgodnie z przeznaczeniem, właściwie konserwowane i odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem.
3. Dokonanie identyfikacji rzeczowych składników majątkowych na podstawie oględzin, analizy dokumentów, tabliczek znamionowych lub oznaczeń inwentarzowych.

§ 4.

Komisja realizując zadania wynikające z postanowień zawartych w § 2 i 3 sporządzi w dwóch egzemplarzach protokół oceny sprzętu komputerowego, informatycznego i elektronicznego będącego na wyposażeniu Urzędu Gminy oraz spis sprzętu i materiałów przeznaczonych do likwidacji.

§ 5.

Komisja po uzyskaniu akceptacji Wójta Gminy Skarżysko Kościelne dokona likwidacji sprzętu i materiałów oraz sporządzi protokół ich zniszczenia. Protokół należy wykonać w dwóch egzemplarzach.


§ 6.

W przypadku, gdy przedmiotem fizycznej likwidacji jest sprzęt komputerowy, urządzenia elektrotechniczne, które muszą być utylizowane zgodnie z odrębnymi przepisami, Komisja Likwidacyjna po uzyskaniu akceptacji Wójta Gminy udzieli zlecenie specjalistycznemu podmiotowi gospodarczemu prowadzącemu działalność w tym zakresie. Dokumentacja dotycząca zlecenia stanowi załącznik do protokołu zniszczenia.

§ 7.

Likwidację sprzętu i materiałów należy dokonać w terminie do dnia 31 grudnia 2009 r.

§ 8.

Nadzór nad realizacją postanowień Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§ 9.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.