Zarządzenie Nr 8/09 Wójta Gminy Skarżysko Kościelne

2009-03-05 1101
Art. czytany: 2069 razy

06 luty 2009r

w sprawie: powołania Komisji do dokonania brakowania dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w archiwum zakładowym Urzędu Gminy.


Na podstawie art. 34 ust. 1 Ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 1983 r. Nr 38, poz. 173 z późn. zm.) oraz § 4 Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 167, poz. 1375) zarządzam co następuje:


§ 1

Powołuję komisję w składzie:

1. Przewodniczący: - Zdzisław Woźniak - Sekretarz Gminy.

2. Członkowie: - Danuta Barwicka - skarbnik.
- Andrzej Skrzypczak - kierownik referatu Inwestycji i Rozwoju Gminy.
- Piotr Piwowarczyk - archiwista zakładowy.

§ 2

Komisja w składzie wymienionym w § 1 dokona oceny przydatności do celów praktycznych dokumentacji niearchiwalnej, wydzielenie dokumentacji nieprzydatnej i jej zniszczenie.

§ 3.

Komisja realizując zadania wynikające z postanowień zawartych w § 2 sporządzi w dwóch egzemplarzach protokół oceny dokumentacji niearchiwalnej oraz spis dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia.

§ 4.

Komisja po uzyskaniu jednorazowej zgody dyrektora Archiwum Państwowego w Kielcach dokona zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej i sporządzi protokół ich zniszczenia. Protokół należy wykonać w dwóch egzemplarzach.

§ 5.

Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej należy dokonać w terminie do dnia 20 marca 2009 r.

§ 6.

Nadzór nad realizacją postanowień Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

§ 7.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.