Dług Publiczny Gminy Skarżysko Kościelne

2007-04-18 1208
Art. czytany: 4034 razy

2006

Skarżysko Kościelne grudzień 2006 r.
Dług Publiczny Gminy Skarżysko Kościelne

Obecnie Gmina Skarżysko Kościelne posiada dwa kredyty.
Na koniec 2006 roku Gmina Skarżysko Kościelne była zadłużona na kwotę 740 000 zł .
Kwota ta obejmowała zadłużenie z tytułu kredytów i pożyczek przyznanych Gminie w latach 2005 – 2006, w tym:
• 390 000 z tytułu kredytu zaciągniętego w Banku Spółdzielczym w Wąchocku na
„Realizację inwestycji współfinansowanych ze środków Unii
Europejskiej”:
1. Modernizacja drogi gminnej relacji Świerczek – Kierz Niedźwiedzi w
Gminie Skarżysko Kościelne.
2. Rodzinne Centrum Kultury i Wypoczynku „Nad Żarnówką”.
• 350 000 z tytułu kredytu zaciągniętego w Banku Spółdzielczym w Wąchocku na
„Sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych
i remontowych oraz zadań wynikających z zawartych porozumień”
Na koniec 2006 roku zadłużenie z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek wynosi
740 000 zł. Kwota łączna przypadających do spłaty w 2006 roku zobowiązań z tytułu zaciągniętego długu publicznego wynosiła 1 440 891 zł. – spłata nastąpiła w całości, natomiast na obsługę zadłużenia zaplanowano kwotę 75 000 zł- wykorzystano 57 138,72 zł.
Zobowiązania Gminy z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów

********

• Nazwa Banku Bank Spółdzielczy w Wąchocku
• Data powstania zobowiązania 27.12..2005 r.
• Kwota kredytu 390 000 zł
• Wykorzystanie
(na dzień 31 grudnia 2006 r.) 390 000 zł
• Przeznaczenie kredytu „Realizację inwestycji współfinansowanych ze środków
Unii Europejskiej”:
1. Modernizacja drogi gminnej relacji Świerczek – Kierz Niedźwiedzi w
Gminie Skarżysko Kościelne.
2. Rodzinne Centrum Kultury i Wypoczynku „Nad Żarnówką”.
• Okres spłaty styczeń 2007-kwiecień 2007
• Plan spłat
• 2007 r. 390 000 zł


********

• Nazwa Banku Bank Spółdzielczy w Wąchocku
• Data powstania zobowiązania 20.11.2006 r.
• Kwota kredytu 550 000 zł
• Wykorzystanie
(na dzień 31 grudnia 2006 r.) 350 000 zł
Przeznaczenie kredytu „Sfinansowanie wydatków związanych z realizacją zadań
inwestycyjnych i remontowych oraz zadań wynikających z zawartych porozumień”

• Okres spłaty lipiec 2007-czerwiec 2008
• Plan spłat
• 2007 r. 275 000 zł
• 2008 r. 75 000 zł