Zapytanie ofertowe - Transport i unieszkodliwianie płyt azbestowo-cementowych zdemontowanych z budynków stanowiących własność osób fizycznych z terenu Gminy Skarżysko Kościelne

2017-03-02 1126
Art. czytany: 3285 razy

Transport i unieszkodliwianie płyt azbestowo-cementowych zdemontowanych z budynków stanowiących własność osób fizycznych z terenu Gminy Skarżysko Kościelne

Skarżysko Kościelne, dnia 2017-03-02 In.III.271.7.2017 Wszyscy zainteresowani ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30000 euro. Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., 2164) Zamawiający - Gmina Skarżysko Kościelne zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30000 euro na realizację usługi pn.: „Transport i unieszkodliwianie płyt azbestowo-cementowych zdemontowanych z budynków stanowiących własność osób fizycznych z terenu Gminy Skarżysko Kościelne” Szczegółowe informacje dotyczące powyższego zamówienia Zamawiający Gmina Skarżysko Kościelne – zawarł w Warunkach Zamówienia stanowiących załącznik do niniejszego zapytania ofertowego, które jednocześnie zostało zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.ugskarzysko.bip.doc.pl. oraz w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Skarżysku Kościelnym ul. Kościelna 2a, 26-115 Skarżysko Kościelne, (pok. 102 Sekretariat). Termin składania ofert do dnia 13.03.2017 r. do godz. 10:00. Podpis na oryginale Wójt Gminy /-/ Zdzisław Woźniak